Miskraam op vakantie gaan

Hoi,

Mijn HCG gehalte ligt veel te laag waardoor er een miskraam op komst is, ik ben een hele week naar het ziekenhuis geweest iedere keer onzeker want het hormoon blijft omhoog gaan maar met 1 of 2 waardoor ze vandaag hebben verteld dat het 100% een ongeslaagde zwangerschap is. Ik heb nog geen bloedingen en de dokters weten ook niet wanneer het gaat gebeuren. Nu ga ik volgende week zaterdag op vakantie en ik heb geen zin om de miskraam te krijgen tijdens mijn reis.. iemand tips wat ik het beste kan doen? Kan je een miskraam opwekken? Alvast bedankt
 
Wat verdrietig dat de zwangerschap niet goed is. Ik kan me goed voorstellen dat je er voor je vakantie 'vanaf wil zijn'. En dat kan zeker! Je kan afwachten, maar je kan het ook met medicatie opwekken of operatief laten verwijderen. Ik zou het ziekenhuis terugbellen en je situatie uitleggen. Ze willen vast met je meedenken en dan kan je gewoon op vakantie gaan volgende week. Succes! 
 
Ja, de gynaecoloog vertelde mij dat mijn HCG veel te laag ligt voor het medicijn dat het een soort van “chemo” is en te straf voor mijn gehalte het word ook gedaan met een dag opname, maar ik lees nu wel over verschillende soorten medicijnen dus ik ga maandag de huisarts contacteren!
 
Denken ze dan aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Of aan een 'gewone miskraam/geen goede zwangerschap'? Want dat maakt qua beleid/medicatie wel veel uit...
Ik zou idd gewoon zsm bellen en hopelijk gaan ze je snel helpen! 
 
Ze hebben juist geen idee dat is het juist, via de echo is er niks te zien.. eerst was ik heel verdietig dat ik een miskraam heb maar dit sleept al zolang mee dat ik het achter de rug wil hebben is helemaal niet leuk meer
 
Dit klinkt voor mij meer dat ze vermoeden dat er 'ergens' een soort van zwangerschap zit, maar niet in je baarmoeder... Want als ze jn je baarmoeder iets zien, kan het met medicatie of curettage vrij makkelijk opgelost worden. Maar als ze niets zien, kan dat waarschijnlijk niet.... Want die medicatie of curettage is absoluut niet zoiets als 'chemo'.
Als ze je een prik willen geven ivm een zwangerschap waarvan ze weten waar die zit en dan hopelijk eruit komt/oplost, dat is idd heel andere medicatie.. En die geven ze wellicht liever niet bij zo'n laag hcg gehalte, maar daar weet ik verder weinig van.. 
Ik zou het nog even goed navragen! 
 
Terug
Bovenaan