miskraam op vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Daar ben ik weer. Ben op vakantie geweest naar Frankrijk, 6 weken zwanger. Op de eerste dag had ik al een beetje oud bloedverlies. Dit bleef maar doorgaan tot ik na 5 dagen, in de trein van Parijs naar onze camping, een beetje buikkramp kreeg. Thuis (in de carvan), op de wc bleek het bloed helderrood te zijn en hoorde ik een plonsje in de wc. Heb het vruchtje niet gezien, maar denk dat dat het was. Heb daarna nog wel wat buikkramp gehad en ben een paar stolseltes verloren. in mijn gedachten was mijn vorige miskraam veel heftiger. Meer buikkramp en heftiger pijn,meer bloedverlies. Maarja, elke miskraam is weer anders.

Helaas moeten we dus weer opnieuw beginnen. Ik zal straks de gyn bellen voor een echo, om te kijken of het helemaal schoon is, en dan gelijk weer een receptje voor Clomid vragen.
Ik schuif dus weer aan bij jullie,jammer,maar het is niet anders

Moet zeggen dat ik er vrij nuchter onder ben. Alleen af en toe steekt het toch wel als ik weer een dikke buik zie lopen.   Maar mijn tijd komt wel weer. Ik weet nu in ieder geval wel dat ik weer zwanger kan worden, die twijfel heb ik   niet meer gelukkig.

XXXYvet

Ach Yvet,

wat erg voor je! En op vakantie nog wel, jeetje...

Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is

Sterkte  Janu

Ow wat balen zeg

Veel sterkte de komende tijd.
Hoop dat je weer snel zwanger mag zijn!!

Liefs Jacqueline

Hoi Vetje, wat vervelend zeg dat zoiets net op vakantie moet gebeuren. Maar ik vind je erg stoer dat je er zo nuchter over kan praten!

Onze tijd komt heus nog wel.

Hou je taai de komende tijd.

Liefs, Pleun

Aaaahhhh Yvet,
Wat erg zeg en dan ook nog eens met de vakantie!
Veel sterkte meis!

Hoi,
Dank voor jullie reacties.
Vrijdag heb ik de miskraam gehad en ik heb dus nog steeds bloedverlies (logisch). Ik heb echter ook enorme pijn net boven mijn rechterlies. Het is continu zeurderig aanwezig, en regelmatig 'vlamt' het op. Ik ga zo de gyn maar even bellen, want volgens mij is dat op de 5e dag niet zo heel normaal.
Wellicht kunnen ze mij geruststellen dat dit er wel bij kan horen. Ik ken het echter niet van de vorige miskraam.
Gister had ik dit ook al, alleen minder heftig. Zo zou ik het wel redden tot vrijdag, wanneer ik voor een controle-echo ga. Maar denk niet dat ik zo nog 3 dagen wil blijven lopen.

Ikhou jullie op de hoogte.

XXX Yvet

Hoi Yvet,

Wat afschuwelijk voor jullie... Hoop dat je je binnenkort wat beter voelt en geen pijn meer hebt.Goed om te horen dat je er toch zo positief onder blijft, knap hoor!
Veel sterkte de komende tijd!

Liefs, Saar

Lieve Yvet,

Hierr schrik ik wel even van. Ik vind het zo ontzettend jammer voor jullie en ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan.
Het heeft niet zo mogen zijn.
Heel veel sterkte ermee,

Lfs, Kippie.

Terug
Bovenaan