miskraam op vakantie

Hi lieve Yvet,

He verdorie zeg, wat een teleurstelling. Had zo gehoopt en gewenst dat het goed zou gaan en dan nog wel op vakantie.... triest hoor.
Vind je wel een enorme kanjer, hoe je er mee omgaat... op papier in elk geval dan. Echt top dat je nu dan in elk geval kunt vasthouden aan het feit dat je wel zwanger kunt worden. k weet eerlijk niet of ik dat zou kunnen....
Ik hoop dat de pijn nu snel voor je ophoudt en de miskraam volledig is geweest, zodat jullie weer verder kunnen.
Een enorme knuffel voor je en sterkte he meid.

Liefs Scorpy

Hoi,

Nou, ben voor een echo geweest. Er zitten nog wat resten van de miskraam. Ik heb nu tabletjes gekregen die er voor zouden moeten zorgen dat de baarmoeder wat krampt, waarop de resten alsnog los laten. Dinsdag moet ik weer voor een echo en als het dan niet schoon is, moet ik volgende week gecurreteerd worden.

Moet zeggen dat ik nu wel wat emotioneel was hoor. In de wachtkamer zitten natuurlijk ook zwangere dames die met een big smile en een echo in hun hand vertrekken. Zo had ik over 2 weken ook moeten lopen.... Maar ja. het zij zo.
heb gelijk weer recept voor Clomid gekregen dus in de volgende ronde gaan we er weer tegenaan!

XXX Yvet

Hoi Vetje,

jee, dat is niet mis. Begrijp ik het goed dat dit de 2de keer was? Zal niet makkelijk zijn, van vreugde weer in verdriet tevallen.
Willen ze nog niet bekijken waar het aan kan liggen? Wanneer doen ze dat uberhaupt?

Heel veel sterkte

liefs LA

Hoi! Balen zeg, vooral dat je nog aan die medicijnen moet. Ik heb zelf ook een miskraam gehad op vakantie, weliswaar veel vroeger dan jij, maar ik wilde het liefst thuis zijn. (Ik was op een zeilboot.) Was je wel met lieve mensen om je heen? Ik hoop het voor je! Zullen we de gyneacologen vragen om een aparte ingang? Dat je zeg maar in de wachtkamer zit met alleen maar platte buiken?

Veel sterkte! Hopelijk wordt je binnenkort zwanger van een gezond en sterk kindje.

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan