Miskraam toch in een keer kloppend hartje

<p>hallo allemaal.</p><p>ik wil even mijn verhaal kwijt omdat ik het echt allemaal even niet meer weet. Vorige week maandag een echo gehad alles was goed en een kloppend hartje ik was toen 7+2. De dag daarna stond ik op en voelde wat snel naar de wc gerent. En daar gebeurde waar ik bang voor was de hele wc onder het bloed en heel veel stolsels. Verloskundige gebeld en die zei ook dat het echt een miskraam zou zijn. Hele week nog bloedverlies en stolsels gehad. Gister een controle echo gehad of alles weer schoon en leeg was en wat blijkt ze zagen een kloppend hartje! En het was ook netjes gegroeid. Nu 8 weken en 4 dagen kwam ze op uit. </p><p>Zijn er meer mensen die dit herkennen en waarbij het toch nog goed gegaan is.</p><p>ik weet niet zo goed meer wat ik moet denken en word er zo onzeker van.</p><p style="text-align: center;">groetjes..</p>

Het zou zo maar kunnen zijn dat je zwanger was van een tweeling ... ik zelf niet gehad maar wel twee nichtjes van mij ... 

Oeh wat naar dat je dat hebt moeten meemaken. Maar gelukkig is er een kloppend hartje te zien en is alles goed. Krijg je nu extra controles? 

Jee wat een spanning maar wat fijn dat het kindje gewoon nog aanwezig is en groeit. Bij deze zwangerschap heb ik in het begin ook stolsels en bloedverlies gehad en toen ook gedacht dat het een miskraam zou worden, maar inmiddels 36 weken zwanger van een zeer levendig kindje. Ik heb het wel maar 2 dagen gehad en geen hele week. Heb vertrouwen!

Ik heb het bij mijn jongste dochter gehad met 8 weken heel veel bloedverlies en stolsels  ben zelfs met de ambulance weg gebracht omdat het er echt uit stroomde en ze zeiden reken er maar op dat het een miskraam is dus aangekomen in het ziekenhuis echo gehad en het hartje klopte nog.
Nu is ze volgende maand alweer 2 

Terug
Bovenaan