Inmiddels heb ik afgelopen maandag te horen gekregen dat ik een missed abortion heb gehad. Ik zag bij 6 weken een kloppend hartje en na het verdwijnen van de symptomen voelde ik aan mijn onderbuik dat er iets mis was. Zondagavond slijm met bloedverlies. Volgende dag meteen naar ziekenhuis op bijna 11 weken.
Inmiddels lijkt de miskraam eigenlijk meteen te zijn begonnen na die vitaliteitsecho’s bij VK en GYN. Vruchtzak was uitgerekt en vruchtje was, wat leek, gekrompen. Inmiddels zijn we op vrijdag en af en toe verlies ik bloed en heb ik echt pijn, maar er komt niets heftigs uit.
Hoelang gaat dit nog duren? Ik kan het niet verwerken op deze manier en ben aan het wachten tot het uit mijn lichaam is. Ze zeggen dat lichte beweging zoals wandelen helpt met het eruit krijgen.
Maandag krijg ik de keuze van medicatie of curettage.
Die tweede optie lijkt mij helemaal niks btw.
Inmiddels lijkt de miskraam eigenlijk meteen te zijn begonnen na die vitaliteitsecho’s bij VK en GYN. Vruchtzak was uitgerekt en vruchtje was, wat leek, gekrompen. Inmiddels zijn we op vrijdag en af en toe verlies ik bloed en heb ik echt pijn, maar er komt niets heftigs uit.
Hoelang gaat dit nog duren? Ik kan het niet verwerken op deze manier en ben aan het wachten tot het uit mijn lichaam is. Ze zeggen dat lichte beweging zoals wandelen helpt met het eruit krijgen.
Maandag krijg ik de keuze van medicatie of curettage.
Die tweede optie lijkt mij helemaal niks btw.