Miskraam zet niet door

Maeve

New member
Inmiddels heb ik afgelopen maandag te horen gekregen dat ik een missed abortion heb gehad. Ik zag bij 6 weken een kloppend hartje en na het verdwijnen van de symptomen voelde ik aan mijn onderbuik dat er iets mis was. Zondagavond slijm met bloedverlies. Volgende dag meteen naar ziekenhuis op bijna 11 weken.
Inmiddels lijkt de miskraam eigenlijk meteen te zijn begonnen na die vitaliteitsecho’s bij VK en GYN. Vruchtzak was uitgerekt en vruchtje was, wat leek, gekrompen. Inmiddels zijn we op vrijdag en af en toe verlies ik bloed en heb ik echt pijn, maar er komt niets heftigs uit.

Hoelang gaat dit nog duren? Ik kan het niet verwerken op deze manier en ben aan het wachten tot het uit mijn lichaam is. Ze zeggen dat lichte beweging zoals wandelen helpt met het eruit krijgen.
Maandag krijg ik de keuze van medicatie of curettage.
Die tweede optie lijkt mij helemaal niks btw.
 
Allereerst heel veel sterkte,
Ik heb vorig jaar bij mijn missed abortion gelijk de keus gehad wat ik wilde. Of medicijnen of afwachten.
Curretage doen ze hier liever niet ivm met litteken weefsel wat achter kan blijven.
Vind het raar dat jij die keus wel krijgt ?
Ik ben er thuis over na gaan denken en heb later op de dag terug gebeld. Dat ik medicijnen wilde
Ik kon niet nog weken met het kindje in mijn buik lopen die niet meer leefde
Dit was op een vrijdag en maandag kon ik gelijk terecht bij de gynaecoloog, waar ze nog een extra check echo doen.
Ik kon die dag beginnen met 1 pil. En de dag erna met de vaginale pillen waarnaar het vrij snel ging
Ik denk dat mij miskraam z'n 5 uurtjes in totaal geduurd heeft toen.
Ik heb dus een positieve ervaring met medicatie. In hoeverre het natuurlijk positief is.
Het is vreselijk natuurlijk.
Maar was blij dat het allemaal niet zo lang geduurd had.
Veel sterkte. !
 
Allereerst heel veel sterkte,
Ik heb vorig jaar bij mijn missed abortion gelijk de keus gehad wat ik wilde. Of medicijnen of afwachten.
Curretage doen ze hier liever niet ivm met litteken weefsel wat achter kan blijven.
Vind het raar dat jij die keus wel krijgt ?
Ik ben er thuis over na gaan denken en heb later op de dag terug gebeld. Dat ik medicijnen wilde
Ik kon niet nog weken met het kindje in mijn buik lopen die niet meer leefde
Dit was op een vrijdag en maandag kon ik gelijk terecht bij de gynaecoloog, waar ze nog een extra check echo doen.
Ik kon die dag beginnen met 1 pil. En de dag erna met de vaginale pillen waarnaar het vrij snel ging
Ik denk dat mij miskraam z'n 5 uurtjes in totaal geduurd heeft toen.
Ik heb dus een positieve ervaring met medicatie. In hoeverre het natuurlijk positief is.
Het is vreselijk natuurlijk.
Maar was blij dat het allemaal niet zo lang geduurd had.
Veel sterkte. !
Thanks!
Ze hebben hiervoor gekozen zodat het op de natuurlijke manier zou komen, maar er gebeurt helemaal niks en het zet niet door. Kreeg vrijdag het advies om te bewegen, want dat zou het opwekken.
Morgen om half 11 heb ik nogmaals een afspraak en dan eis ik direct die pillen. Het is heel heftig om rond te lopen met een dood wezentje in je lichaam.
Ik hoop dat het net zo geleidelijk gaat als jij hebt aangegeven. Dat zou voor mij een hoop schelen in het verwerkingsproces.

Ik zie ook overal babies en zwangere vrouwen om mij heen en dat maakt het al helemaal ellendig!
 
Ik snap je gevoel. Heel veel sterkte.
Het is verschrikkelijk

Maar ook voor jou komt er een baby dat weet ik zeker
Ik ben 2 maanden na mijn miskraam weer opnieuw zwanger geraakt en toen ging het wel goed.
Nu een dochtertje van 4 maanden.
Geef het de tijd en een plekje.
 
Terug
Bovenaan