<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn maffe lijf.</p><p>Ik ben getrouwd en we gebruiken geen anticonceptie, maar we zijn ook niet gericht bezig om een kindje te krijgen. Als het komt dan komt het laten we maar zeggen
Nu is er iets mafs aan de hand en ik hoop dat er hier iemand is die mij duidelijkheid kan geven. Mijn laatste menstruatie (start 27 mei) kwam 3 dagen te laat, duurde bijna twee weken en was heel heftig (veel bloed, krampen en rugpijn). Ik ben altijd heftig ongesteld, maar nooit zo lang (normaal maar een dag of 5). Toen mijn ongesteldheid eindelijk voorbij was hebben mijn man en ik voor het eerst in deze cyclus op 9 juni weer seks gehad. Nu voel ik mij sinds mijn ongesteldheid wat gek en heb ik af en toe nog steeds bruine afscheiding. Afgelopen zaterdag gewoon maar eens een zwangerschapstest gedaan en deze was heel licht positief. Gelet op mijn heftige lange menstruatie dacht ik dat ik wellicht een vroege miskraam had gehad, waardoor er nog HCG in mijn urine zat (thanks Google). Alleen heb ik vandaag weer een test gedaan en de roze streep is nu een stuk donkerder! Ik kan toch deze cyclus niet zwanger zijn geraakt (want maar een week tussen seks en positieve test)? Volgende week (25 juni) moet ik pas weer ongesteld worden. Kan het een BBZ zijn, ook omdat ik wel gewoon ongesteld ben geworden vorige maand? Of kan het nog iets anders zijn? Ik voel me niet zwanger..</p>