Miskraam, zwanger of BBZ?

Lijkt erg op mijn verhaal. 
Mijn BBZ was ook niet te vinden, zat waarschijnlijk ergens in me buik holte. HCG steeg wel langzaam, begon bij 250 maar paar dagen later was het al 310. Heb toen een methotrexaat injectie gekregen en vrij snel daarna een bloeding en zakte me HCG mooi.
In iedergeval heel veel succes!

Ik vond die onzekerheid het meest vervelende wat er was. Fijn dat je een weekend weg gaat en afleiding heb!
Ja ik ben meer misselijk maar verheug me echt op niks. Het maakt mij wat meer angstig maar wel fijn dat je medisch met 5.5 - 6 weken al een echo mag.
Hou ons op de hoogte en hoop dat je snel zekerheid heb!

Ga je voor je duimen morgen SFxx!

@Irisxo: heb jij ook voor je BBZ een heftige menstruatie/bloeding gehad? 

Moet zeggen dat ik er wel redelijk nuchter onder ben en door bezoek aan de gyn al wel gerustgesteld ben... En idd ook fijn dat ik er een paar dagen tussenuit kan!

Even een update. Heb maandag bloed geprikt. Mijn HCG waarde was 51. Dus of ik heb vorige maand een miskraam gehad, of het wás een BBZ of ik ben nu (weer) pril zwanger. Heb op dit moment geen bruine afscheiding en heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maandag opnieuw bloed laten prikken. Nog steeds geen duidelijk antwoord, maar ben in ieder geval blij dat er niks ernstigs (meer) aan de hand lijkt te zijn.

hoe is het met jullie?

Spannend meid. Het magische (klote) woord afwachten maar weer.
Mijn echo liet een prille zwangerschap zien IN de baarmoeder dus dat is een stap in de goede richting. Echter dacht ik 5 weken te zijn en de verloskundige zei 4 weken. Duuus nu afwachten of het dan wel lekker groeit. Mag 4 juli weer... ook weer afwachten. Dat onbevangen is er wel af.
Denk aan je! Succes maandag x

Hier 'the final update': Ik ben inmiddels weer gewoon ongesteld en mijn HCG zit nu op 13, dus ik ben nu in ieder geval niet zwanger (meer). Wat het precies is geweest (BBZ of (twee keer) een miskraam) blijft onduidelijk. Op naar de volgende ronde ;)

Eens met Elsiejoy.
Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Succes em hopelijk inderdaad geen nare dingen meer!

Terug
Bovenaan