Miskraam?!

Hoi Dames,

Even een minder leuk berichtje van mijn kant. Ik denk namelijk dat ik net een miskraam heb gehad.
Ben er best van geschrokken, want het kwam geheel onverwachts! Had nergens last van, maar ging net opeens vloeien en ben ook een klein stolseltje verloren. Ik zou morgen 6 weken zwanger zijn.

Ik heb stiekem nog een beetje hoop dat het allemaal nog goed zit, maar ben bang dat ik toch weer bij jullie op het zwanger worden forum terug kom.
Ben er nog wel een beetje onzeker door hoor. Zal morgen de huisarts maar bellen...

Debbie

jeetje debbie,je zal je wel doodgeschrokken zijn.ik hoop dat het allemaal niks te betekenen had.ik kan je ook niet zeggen of het wel zo is of niet,omdat ik nog nooit een miskraam gehad heb.ik hoop dat je huisarts je meer zekerheid kan geven.

liefs nathalie

Jeetje,ik krijg er kippenvel van...ik hoop voor je dat het niet zo is...
Maar kun je wel wachten tot morgen..of kun je niet naar de dokterspost bellen?
Ik zou nl niet kunnen wachten,en zou het zeker willen weten...het lijkt me heel moeilijk om in onzekerheid te zitten.Ik leef ontzettend met je mee...
Hoor graag van je hoe het met je gaat.
Liefs Esther

Hoi Debbie,

Jeetje meid wat rot en naar voor jullie.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad, maar niet on die manier hoe je het omschrijft.
Dus ik durf je daar geen antwoordt op te geven, maar ik snap wel hoe je je voelt.

Als je met vragen zit kun je ook gewoon de vk bellen, want daarvoor zijn ze.
Ik zal voor je duimen dat het niet zo is.
Ik wens jullie strekte toe.

Groetjes van Cindy

Hoi Debbie,
Wat vervelend! Misschien kun je inderdaad even een vk, dan weet je tenminste of jullie je terecht zorgen maken. Een dag wachten duurt nog zo lang.
Heel veel sterkte,

Kiki

Hoi Debbie,

Wat rot zeg. Het klinkt in ieder geval niet goed. Ik hoop voor je dat het niet zo is. Veel sterkte! Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is, want die onzekerheid is wel het vervelendst.

Liefs,

Visje

Terug
Bovenaan