Miskraam?!

Hai Debbie, ik heb net een berichtje bij jouw berichtje geschreven van gisteren en nu lees ik dit. Meid, bel inderdaad even een huisartsenpost ofzo. en probeer positief te blijven, je hoort toch wel vaker dat vrouwen nog een beetje vloeien.

Ik duim voor je!!!!

Kus Kimmie

Dit ga je echt niet menen hoor Debbie.. Ik hoop zo dat je het mis hebt!

Heel veel sterkte in deze onzekerheid en laat snel wat van je horen.

Ik duim voor jullie!

Liefs moi xxx

Debbie,

Ik heb 1,5 week geleden een miskraam gehad. Begon met bruinbloed met sliertjes erin. Ik had toen verder helemaal geen last van krampen, maar na 2 dagen begonnen die wel, ik heb er toen 2 dagen lang behoorlijk last van gehad en ook aardig wat bloedverlies maar dat was daarna over en 3 dagen later was alles ok.Ik heb vrijdag op aanraden van de ha bloed laten prikken om te kijken of het hormoon uit mijn bloed is. Dit om zeker te weten dat het een miskraam was. Maar denk zelf van wel, want die paar kleine zwangerschapsverschijnselen die ik had waren meteen weg. Verder is mijn temp ook weer laag, was toen ik zwanger was 37,2 en is nu weer 36,5. Ik was ong. 5,5 weken zwanger

Ik hoop voor je dat het wat anders is, maar je kan in feite niets anders doen dan afwachten, als het bloeden stopt is het ws geen miskraam, anders weet je het ws wel snel genoeg.

Sterkte deze periode!

Groetjes,

Anna V.

Sterkte meid. En hoop dat het niet zo is en dat je nog lekker zw bent. Zal voor jullie duimen. Wat erg zeg.

Nou hou ons op de hoogte meid en sterkte he.

liefs van mij.

Jeetje Debbie, wat erg voor je.

Ik hoop dat het verder lichamelijk wel goed met je gaat ?!
Al hoop ik natuurlijk dat het niets bijzonders was....

Ook hoop ik dat iemand je snel uit deze onzekerheid kan halen.
Ik ga heel hard voor je duimen.

We horen snel van je.

Een lieve groet Jeannette2

Terug
Bovenaan