miskraam

Lieve allemaal,
Ik wil even zeggen dat ik toch echt een miskraam heb gehad...ben gisteren steeds meer gaan bloeden en meer buikpijn. Vanochtend ook al stolsels dus het is echt fout.
Mijn aanstaande man was erg verdrietig en we hebben uren lang in elkaars armen liggen huilen. We proberen ons nu voor te bereiden op onze bruiloft en ervan te genieten. Ik voelde gisteren al echt dat ik niet meer zwanger was...ik ging mijn 6 de week in en voelde me nl al echt zwanger...'
Aan de ene kant mis ik mijn moeder enorm,aan de andere kant ben ik blij dat ze dit verdriet niet meer mee hoeft te maken..ze heeft al genoeg verdriet gehad in haar leven.
Moet wrs volgende week nog even naar de gynaecoloog om te kijken of mijn baarmoeder schoon is want de week erop ga ik op vakantie(honeymoon)
Dus niet naar het februariforum,maar naar het zwanger worden na een miskraam forum...
Bedankt voor jullie lieve reacties en ik wens iedereen hier heel veel succes met het zwanger worden.
Liefs Esther
 
Lieve Esther,

Ik vind het heel erg voor je en ik wens je ook heel veel sterkte. En probeer toch te genieten van je bruiloft. En veel sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder.
Liefs Joke.
 
Lieve Esther,

Wat naar voor je meisje. Ik denk aan je. Gelukkig heb je veel steun aan je vriend! Ik hoop dat jullie hier samen uitkomen en er uiteindelijk alleen maar sterker van worden.
Liefs Jenke
 
Heel erg veel sterkte Esther. Echt heel erg dat je je moeder ook nog in zo'n korte tijd bent verloren.
Ik wens je alsnog een fijne bruiloft, hoewel je daar misschien niet meer zo naar uitkijkt.
Heel veel sterkte!
Liefs,
Ilse
 
Heel veel sterkte Esther. Probeer toch te genieten van je bruiloft, want dat is het zeker waard (ik ben 7 juni 1 jaar getrouwd en het was een dag om nooit te vergeten). Hopelijk lukt het snel wel. Veel plzezier op jullie honeymoon.
 
Terug
Bovenaan