miskraam

Jeetje, wat verschrikkelijk verdrietig! Echt troostende woorden zijn er eigenlijk niet, maar ik wil je net als de andere mensen heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel, Jaine
 
Lieve Esther,

Wat is dit ongelooflijk rot, ik wens jullie heel veel sterkte. En hoop dat jullie toch een mooi en onvergetelijke bruiloft zullen hebben en een lekkere vakantie waar jullie even tot rust en tot jezelf kunnen komen om dit allemaal een beetje te verwerken met de steun en liefde van elkaar.

Liefs Henriette

 
Lieve Esther,
Wat vind ik dit een naar bericht. Wat moeten jullie je rot voelen zeg. Ik hoop dat je veel steun bij elkaar kan vinden. Probeer met volle teugen van jullie bruiloft te genieten, het moet een hele mooie dag worden!!

Liefs, Ank
 
Ik wens jullie heel veel sterkte...
het is nu misschien nog rotter voor jullie omdat je de romantische gedachte natuurlijk al had om zwanger te trouwen.
Maar ga a.j.b. voor de volle 100% voor je bruiloft ondanks deze verdrietige gebeurtenis! Het zou vervelend zijn als je nu niet zo intens kunt genieten van die dag en daardoor een helemaal vervelende periode hebt! Je trouwdag is zo geweldig en je moet gewoon heel de dag stralen en genieten.
Misschien is het makkelijker om het zo neer te typen dan het te doen maar: ga ervoor meid en alvast een hele fijne dag.....
 
Terug
Bovenaan