Miskraam

<p>Hoi,</p><p>Maandag op school (volwassen, op hbo) begon ik te bloeden terwijl ik 6w2d zwanger was op dat moment. De vk zei dat je met die termijn niet veel kan zien al zou het wel goed zijn, dus afspraak gemaakt voor vrijdag. Alle afgelopen dagen bloedverlies gehad als bij een menstruatie, wat kleine stolsels.. maar geen vruchtje gezien. Zie je dat persé als je een miskraam hebt bij deze termijn? Wat kan ik morgen verwachten? Ik las ergens dat het vruchtje ook niet vanzelf kan komen. Hoe hard ik het allemaal had weggestopt, zo hard komt dat opeens binnen. De gedachte dat ik het ook nog weg moet laten halen. </p><p>Liefs, R</p>

Hee R,
Helaas heb ik ong t zelfde meegemaakt. Ik begon bij 5w+1 bloed te verliezen. Dit was wat minder dan een menstruatie en af em toe een vliesje leek het. Al die tijd ook geen buikpijn gehad. De vk zei zolang er geen heftige buikpijn is kan het alle kanten nog op.
Met 6w+1 stond ik op met erge buikpijn, niet veel bloedverlies, vk gebeld kon lamgs komen maar 3 kwqrtier voor deze afspraak kwam er een vruchtzakje los met een ieniminie vruchtje.
Al met al dus een week bloedverlies voor de daadwerkelijke miskraam. Maar zijn ook zat vrouwen die bloedberlies hebben en t allemaal prima gaat. In mijn omgeving biv me zusje die t ook heeft gehad bij alle 2 haar kindjes. Waardoor we dachten oo die is niet zwanger uiteindelijk bleek ze toen al 7 weken.
Sterkte morgen, laat je het weten?
Bij mij is het vandaag 3 weken en tot op heden ook af en toe nog.bloedverlies.
Liefs

Hoi Divwik,
Jeetje dat jij nu nog bloedverlies hebt. Ik had geen idee dat het zolang kon duren. Wel fijn om dat op voorhand al te weten, anders zou ik na week twee waarschijnlijk opnieuw in de stress zitten.
Ik ga er vanuit dat het mis is, het zou werkelijk een wonder zijn als ik morgen een kloppend hartje zou zien.. Extra verwarrend is wel dat ik nog misselijk ben, geuren niet verdraag en vreselijk moe ben. Dat associeer ik met zwanger zijn. Ik las ergens dat vrouwen voor ze een miskraam krijgen al weten dat het mis is omdat alle symptomen verdwijnen ?
Nou ja. Ik laat het weten
Liefs,
Ronja

Ik heb zelf op 7 november een miskraam gehad op 5+3. Bij mij namen de symptomen af voor de miskraam. Gevoelige borsten waren weg en had ook geen steekjes meer in mijn buik. 
Ik ben vanaf die dag gaan bloeden als bij een normale menstruatie met bloed en slijm. Dit heeft ongeveer 5 dagen geduurd en stopte toen. Ik heb geen vruchtje gezien. Ik had hcg laten prikken. De eerste keer was het 100 en 4 dagen later was het 176. Ik wist dus wel dat het eigenlijk niet goed kon zijn. 
Na 2 weken bij de verloskundige zag je alleen nog het zakje in de baarmoeder en er stond alweer een eicel op springen. Ze zei dat ik van dat zakje nog een beetje kon bloeden. Wij willen graag door en kregen ook groen licht van de vk. Die avond dus ook geklust. De dag na de echo verloor ik inderdaad nog wat bruin en dat gebeurt tot op de dag van vandaag iedere middag.... Heel gek, het komt meestal pas na half 3 smiddags op gang.
De zwangerschapstest is ook nog steeds positief en tot op heden ook niet ongesteld. Dat bruinverlies kan je geen menstruatie noemen. De kans dat ik opnieuw zwanger ben acht ik heel klein. Ik heb nu ook geen symptomen, dus van mij mag alles wel weer normaal worden. Negatieve test en een gewone menstruatie, maarja geduld is een schone zaak...
Dat je nog symptomen hebt kan komen doordat het hcg nog in je lichaam zit. Ik hoop voor jou dat het gewoon een bloeding is zonder gevolgen. Sterkte met de spanning en ik zal voor je duimen! 

Hai!
Ik begon met 5+6 ongeveer bloed te verliezen! Dag later weg en zondags begon het weer met oud bruin!
Ik ben toen 6+4 voor een echo gegaan en was niks raars te zien en wat ze zag paste bij het termijn! Toen wij thuis kwamen had ik helder rood bloed verlies 3 uur later met stolsels en 1,5 uur later verloor ik het vruchtje! Ik heb helemaal geen buikkrampen oid gehad!

heel veel succes en sterkte morgen Meis!

Ik heb begin okt ook al miskraam gehad. Toen alleen bloedverlies maar 3 dagen en ook geen buikpijn. Menstruatie is toen niet op gang gekomen 2 weken later was ik wederom zwanger.

Dag Rövadoter,
Ik heb op dezelfde termijn als jou een miskraam gehad. Dat is inmiddels 5 weken geleden. Ik heb 4.5 week gebloed en kk heb nog steeds hcg in mijn bloed. Daardoor heb ik nog steeds klachten. Wat ik wil zeggen, is dat iedere miskraam anders is. Laat je niet te veel leiden door wat je leest. Neem bij zorgen vooral contact op met jouw verloskundige en laat je zo nodig doorsturen naar een gyneacoloog. Ik loop daar nu ook. 
Ik hoop voor je dat het goed komt. In ieder geval veel sterkte in deze onzekere tijd. 

Terug
Bovenaan