A
Anoniem
Guest
Home - Forum
Gratis Nieuwsbrief
Elke maand al het Jonge Gezinnen nieuws plus aanbiedingen in het mailbox
Meld je aan >>
Profiteer van elkaar!
Het Groter Groeien praktijk boek
Bij het grootbrengen van je kids kun je best wat hulp gebruiken. In dit boek de handigste tips van ouders, voor ouders.
Prijs: € 15,95
Bestel dit boek >>
Zwangerforum
Een zwangerschap is een indrukwekkende periode in je leven. Dit begint al bij het zwanger proberen te raken. Vragen, onzekerheden, maar ook mooie en leuke ervaringen die het verdienen gedeeld te worden. Dit forum biedt je de ruimte om met andere bezoekers in contact te komen die ook vol zijn van zwanger worden en zwanger zijn.
Dit forum heeft 209456 berichten.
Onderwerp: Mei 2005 moeders
Ben jij uitgerekend in mei 2005 ontmoet hier dan vrouwen die net zover zijn als jij.
Dit onderwerp heeft 1857 berichten.
Sorteer: oplopend aflopend
Op: datum auteur titel / onderwerp
Toon: berichten per pagina
Vorige Volgende
bibi
test 15-10-2004 19:27:52
test
Dit bericht heeft 0 reacties. Lees of plaats reactie(s)
Dit doet Pijn!!
Bibi 15-10-2004 19:26:56
Lieve meiden,
Vandaag om 16.00uur lag ik bij de gynaecoloog op de bank voor onze lang verwachte echo. 11wk en 5dg.
Maar helaas de echoscopist kon niets vinden er zat geen kindje in mijn buik. Heel verdrietig en als ik dit typ rollen de tranen over mijn wangen. In mijn buik zit een vruchtje dat waarschijnlijk met 8weken is gestorven. Het is over...mijn droom mijn wens is stuk. Het doet pijn, het doet zo ongelovelijk veel pijn.
Aan staande woensdag word ik gecureteerd als het niet spontaan gaat. Het lijkt wel een nare droom waar ik in ben beland. Met de videoband in de tas liepen we nog met volle moed de kamer binnen en die moed is snel weg. Waarom is het leven soms toch zo hard, waarom....
Ik weet dat het anders ook geen kans had om te overleven en ik weet ook wel dat dit moeder natuur is en dat ik blij moet zijn dat me dit nu overkomt en niet later (zoals bij een vriendin) met 7 of 8maand maar als het dan zo is dan doet het zo'n pijn. Ik kan alleen maar huilen en denk hoe blij ik was en hoe gelukkig we waren met het idee dat we eindelijk papa en mama gingen worden....en is afgelopen.
Onze droom zal ooit in vervulling gaan maar waneer is nog zo ver weg. We gaan dit verwerken en ik hoop dat ik gauw weer van het geluk mag proeven.
Wie weet ben ik hier binnenkort weer te vinden maar het heeft tijd nodig dus misschien over een tijdje.
Liefs Bibi