Miskraam

Hallo,

Ook ik heb dit eind mei meegemaakt. Je bent dus niet alleen (al is dat niet echt een geruststelling).

Veel succes woensdag. Ik vloeide na mijn curetage nog 3 weken door. Ik hoop dat je een beetje weet wat je te wachten staat! Ik wist dat namelijk niet en dat viel vies tegen.

Veel succes, en sterkte de komende tijd.

Liefs uit Zeeland

Hoi hoi,wat vreselijk voor je meid,ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent,ook al is het moeder natuur toch doet zoiets heel erg veel pijn,ik wil je ook heel veel sterkte wensen met jullie verdriet gr manuela

Het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte de aankomende tijd.
En we denken aan je.

Liefs Kim

Lieve Bibi,

Ik hoop dat net als bij mij in maart de mensen om je heen en zeker niet in de laatste plaats, het forum, je er doorheen sleept, neem de tijd voor je verdriet ,maar blijf wel vooruit kijken,

Liefs Jeanette

Wat verschrikkelijk,
ik kreeg een brok in mn keel bij het lezen van je verhaal.....heel veel sterkte gewenst.

Claire

Lieve Bibi,

Wat ontzettend k*t voor jullie...hier zijn echt geen woorden voor. Stil word ik ervan....
Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd, hopelijk kunnen jullie elkaar hier doorheen helpen..
Ik denk aan je..

Liefs en een dikke knurffel,

Ginger

Lieve Bibi,

ik heb dit helaas al twee keer meegemaakt. De eerste keer moest er een echo gemaakt worden, want de gynaecoloog dacht aan een tweeling. Met 13 weken bleek het dus mis te zijn.

De tweede keer was na 10 weken, ik begon spontaan te vloeien.

Tussen beide miskramen door heb ik twee gezonde kinders gekregen. Misschien een troost, al wil je het misschien helemaal niet horen.

Lieve Bibi,

Wat een nare ervaring voor je meid.
Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Vanaf mijn computer wens ik je ontzettend veel succes toe in alles wat nog komen gaat.
Hopelijk mogen jullie snel mama en papa worden.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan