miskraam

Ook ik kan het niet laten om te reageren op dit bericht. Maar ik kan je niet echt vooruit helpen omdat ik hier gelukkig geen ervaring mee heb. en dus kan ik mijn niet eens half voorstellen hoeveel zeer het doet. Ik hoop dat je steun kan vinden om dit verlies te verwerken en het een plaats te geven in je hart. Ik hoop verder ook dat als je klaar bent voor een volgende zwangerschap alles goed gaat, maar neem eerst je tijd om dit te verwerken. Dikke knuffel Natje en veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Hallo Kaatje,

Ook ik heb het twee keer meegemaakt. De eerste keer had ik een vage positieve test, maar het was wel een plusje, dus positief. Maar dat was de eerste keer dat ik uberhaupt een test deed, dus ik durfde nog niet blij te zijn. Na een paar dagen werd ik (dacht ik) gewoon ongesteld. Maar met hevige krampen en grote stolsels. Huisarts gebeld en die zei dat ik inderdaad een hele vroege miskraam had.

De tweede keer had ik ook een echte positieve test. Dus blij, maar die nacht ging het al gelijk fout. Heel veel buikpijn en bloedverlies! Echt naar.

Hoe moet je er mee omgaan? Dat is moeilijk. Niemand weet het nog en toch heb je een soort miskraampje. Ik was behoorlijk in de war. Lichamelijk ging het snel weer goed en dan "vergeet" je het bijna.
Maar een heleboel vragen blijven.

Probeer het gewoon voor jezelf een plekje te geven. Voel hoe je je voelt, voor iedereen is dit anders. Misschien kun je moed halen uit dat je lijf toch even bezig is geweest met een zwangerschap. De volgende keer gaat het vast goed!

Heel veel sterkte

Anne

ik heb een miskraam gehad met 9 weken.
dus wat later, maar waneer je hem ook krijg het doet altijd pijn. en verdriet.
maakt niks uit of je net pas weet dat je zwanger bent of een paar weken.
(vind ik dan)
ik vind het heel erg rot voor je ik leef met je mee.
ik hoop voor jouw dat het weer snel lukt om zwanger ter raken
groetjes

ik heb het ook meegemaakt ik was in de 11de week,kwam s,morgens uit me bed met hel veel kramp,en dacht meteen dit gaat mis.mijn man is gelijk met me naar het ziekenhuis gegaan.en daar kregen wij heel bot te horen,nou meneer en mevrouw hetis een aflopende zaak,en ga maar naar huis en neem maar een bak warme thee.en als de pijn erger word kom dan maar terug3 dagen erna was het dus zover ik liep leeg om het maar zo te zeggen en veloor hele stukken tegelijk met donker bloed.me man heeft het ziekenhuis gebeld en konden gelijk komen,en toen bleek dat ik een miskraam had gekregen.we zijn naar huis gegaan ik ben gaan douchen en gelijk naar me bed gegaan,en me man kwam steeds bij me liggen we hebben saampies veel gehuild en gepraat en we hebben het een plekje gegeven,en we noemde het ons sterretje wat niet mocht gaan schijnen.en het is net een huisje wat ineens leeg komt te staan en wachtende op een nieuwe bewoner of bewoonster.maar ik heb nu zoiets ik kan zwanger raken,maar het duurt allemaal zo lang.we zijn nu 16 maanden verder en ben nog niet zwanger,,,volgende maand maar weer naar de gyn en dan krijgen we waarschijnlijk ivf.icsi of iui.dus ik hou me vingers maar gekruist want anders kan ik niet doen,moet nu afwachten tot 16 febr dan is me nod,maar hoop dat ik positief mag testen.gr mij.

INEENS WAS JE DAAR,EEN PIEP KLEIN LEVENTJE,EN WE KONDEN HET BIJNA NIET GELOVEN,WANT ERZOU EEN KINDJE BIJ ONS KOMEN.DAGEN WAREN WIJ IN DE WOLKEN EN KONDEN HET GELUK NIET OP,WE WILDEN HET VAN DE DAKEN SCHREEUWEN VAN GELUK,,MAAR EEN AANTAL WEKEN LATER WERD ONS GELUK WREED VERSTOORT,DAT PIEP KLEINE LEVENTJE GAF INEENS GEEN KIK MEER,EN HET HARTJE WERD OOK NIET MEER GEHOORD.INEENS WAS JE VERDWENEN,MIJN PIEP KLEINE MENSJE MOCHT NIET VERDER GAAN MET LEVEN,EN HAD HET DUS OP GEGEVEN.dit was een gedichtje van mezelf waar ik troost in heb gevonden.gr mij.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, dit doet me heel veel.
Vooral dat mooie gedichtje van anonoim
Wat mooi dat je dit zelf hebt geschreven. Ik ben vandaag niet naar mijn werk gegaan. Ik werk bij de thuiszorg en heb even geen zin in problemen van andere mensen.

Liefs kaatje en heeeeeel erg bedankt.

Terug
Bovenaan