Miskraam

A

Anoniem

Guest
Nou precies een week geleden kon ik jullie vertellen dat ik zwanger was, en nu ziet de wereld er voor mij weer heel anders uit. Ik heb zondag een flinke bloeding gehad. Maandag direct naar de huisarts, en die zei dat ik ernstig rekening moest houden met een miskraam.  Het vervelende is, dat hij nog niks voor me kon doen, een echo of inwendig onderzoek zou nog steeds een beeld geven dat ik zwanger zou zijn, ook een zwangerschapstest is niet te doen. Ik moet een week wachten dan zou na een miskraam m'n baarmoeder gekrompen moeten zijn. Het zou ook nog een unfinished twin kunnen zijn, een tweeling waarvan het er een niet gered heeft, maar die kans is heel klein. Ik voel me echt belabberd, het is zo'n leeg gevoel.

meid, wat erg.
Vooral die onzekerheid is erg. Maar hoe is het nu? Vloei je nog steeds?
Als dat zo is, let je dan alsjeblieft goed  op jezelf? Als je denkt dit is te erg, neem dan direct contact op met een arts. Ik heb dat ook een keer gehad, en dat ging behoorlijk fout. Mag blij zijn dat ik er nog ben. Maar als je nu niet meer vloeit, kan het nog steeds 2 kanten op.

Of het is inderdaad een 2e vrucht die afgestorven is. Ook daar heb ik ervaring mee. Vervelend, maar waar. Ik had toen ook een flinke bloeding, daarna stopte het en je zit gewoon een  tijdje in een gigantische onzekerheid, maar bij de echo die een week later gemaakt is, bleek er toch een intacte zwangerschap te zijn. Wel zagen ze inderdaad dat er nog bloedresten naast zaten, maar dat heeft het vervolg van de zwangerschap niet belemmerd verder.  

Aan de  andere kant, wil ik je niet  te veel hoop geven. Het kan nog steeds mis gaan. Soms zet het pas na een tijd echt door. Ik kan je niet anders dan heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Je kan er hoe dan ook niets aan doen. Ook de artsen niet. Maar nogmaals, denk goed  om jezelf!
Anita  

Hoi,
Ik wil je even laten weten dat ik erg met je mee leef.
heel erg veel sterkte
Liefs Tamara

Hoi,
Hoe gaat het nu met je?
voel erg met je mee, sterker nog, voel hetzelfde.
Wist ook vanaf vorige week dat ik zwanger was. Sinds maandag wat licht bloedverlies, sinds vanmorgen krampen en weer helder bloed. Heb ook al diverse malen geprobeerd gyn te bellen maar zij kunnen niets omdat het zo vroeg is.
Kan niets anders als huilen, heb me ook ziek gemeld. Het is zo oneerlijk!!
Zal ook aan jou denken!
Sterkte meid!
liefs Anne

Hoi,

wat oneerlijk he allemaal maar inderdaad kun je er zelf niets aandoen.ALhoewel je dat misschien op dit moment wel heel anders ziet. Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte om dit verlies ook al is het nog zo pril.

Lieve knuffels Leonie

Jeetje wat vreselijk zeg.....
Wacht maar even rustig af, en laat je niet gek maken hoe moeilijk dat ook is.
Mijn zus heeft ook bloedingen gehad maar achteraf was er niets aan de hand het is nu een gezonde meid..........
Maar ik wil je ook geen valse hoop geven!!!!!
Wat je ook even kan doen is gewoon een verloskundige praktijk bellen gewoon om je verhaal neer te leggen.

Sterkte

Terug
Bovenaan