Miskraam

Wat verschrikkelijk !!!
Ik ga voor jullie duimen dat alles
goed mag aflopen !!!

Groetjes Biaggi

Bedankt voor jullie lieve reacties.... Vind het erg moeilijk, we hadden het ook alleen nog maar aan onze ouders verteld, dus op mijn werk weten ze van niets, wat het nu eigenlijk best moeilijk maakt, voel me daardoor erg alleen en kan er met niemand over praten. Heb het tegen 1 collega gezegd, maar het enige wat zij zei was, goh zaten kinderen in de planning? Dus daar werd ik ook niet vrolijk van. Het is vooral die onzekerheid die nu zo vervelend is, ik heb 2 dagen bloed verloren, en veel pijn gehad, nu voel ik me nog steeds niet geweldig maar lichamelijk gaat het wel weer. Het is afwachten op het onderzoek bij de dokter volgende week. Snik....

Ha Aevie,

Wat ontzettend naar voor je zeg! Ik leef met je mee, kop op.
Groetjes J

Hoi

Ik denk aan jullie heel veel sterkte de komende tijd

Veel liefs Doortje

Hoi,

Ik vind het heel erg voor je, tja, wat moet je zeggen.
Zo val je van het topje van de berg binnen een week in het diepste dal.

Veel sterkte ook aan je man/vriend. Hoe is hij eronder? Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. In ieder geval zijn wij hier op dit forum er allemaal voor je.

Groetjes,
Esprit

Hey meid,

Ik wens je heel veel sterkte toe in de komende tijd.

Liefs Sandra

Hoi
Het gaat hier op het forum niet echt lekker. Ik vind het ook heel erg voor jullie en vooral ook dan die onzekerheid nu nog maar hopen dat het misschien toch goed komt. Nou meid sterkte!
Groetjes Bianca

Hoi meid,

Wat ontzettend erg zeg!! Ik leef ontzettend met je mee!! Heb er even geen woorden voor!

Liefs kreeftje

Terug
Bovenaan