miskraam

heel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat je je snel beter voelt,
groeten van Noza.

hallo humpie dumpie

veel sterkte ermee?

ik heb nu zelf net 2 miskramen achter elkaar gehad,
ik weet hoe je je voelt..
maar je moet er wel over blijven praten..
want het gaat niet in dekoude kleren zitten..
sterkte
 ik leef met je mee

groetjes elisa

Ik kan er ook niet over meepraten maar wil je wel even heel veel sterkte wensen.
Jeemig wat een kl#te zooi zeg!
Ik zal voor je duimen dat het allemaal mee zal vallen en dat het met je vriend ook goed komt. Misschien heeft hij het ook moeilijk en zit met zichzelf in de knoop??
Heel veel sterkte en succes!!
Liefs Mikkie

Hoi meis,
Heb het kippevel dik op mijn armen staan, bah wat een rot nieuws heb je gekregen!!!
Hoop echt voor je dat je snel aan de beurt bent net wat je zegt dan is dat gewoon voorbij!!
Maar het doet zo enorm veel pijn hé in je hart!!!

Weet er alles van heb het ook maar net 2 weken geleden meegemaakt op 1mei!!!
Het kindje was ook al 4 wk niet levensvatbaar en ik was al 10 wken en 5dgn!!
Ja je wereldje stort dan echt in je voelt je zo verdrietig!!!
Het enige verschil met ons is dat ik in Duitsland woon en daar gaan ze toch heel anders om hiermee!!!
Moest die dag in het ziekenhuis blijven en ben toen geopereed duurde alle bij elkaar zo'n 20 minuten.
Je merkt er zelf niks van je krijg een lichte narcose en komt eigenlijk snel weer bij!!!
Wel had ik gelijk heel veel krampen, dat kwam omdat de baarmoeder weer naar normale grote moest komen, maar dan geven ze je pijnstillers voor door infuse of medicatie!!!
Moest één nachtje blijven en de volgende dag mocht ik laat in de ochtend naar huis!!!
Hou er rekening mee dat je echt niks kunt het is een behoorlijkaanslag op je lichaam, laat iemand die dag voor je zorgen!!! Je vloeit als het goed is 1 week na en na 3 dagen kan het wat verergeren maar das normaal, als het daarna maar minder wordt anders moet je weer contact opnemen met het ziekenhuis!!! Naar een aantal dagen gaat het steeds beter met je, alleen ben je nog wat slapjes!!
Hoop dat je niet al te bang hebt gemaakt!1 Als je nog meer vragen hebt kun je dat altijd aan me kwijt ook naar de operatie???

Wens je heel veel sterkte met alles!!!

Liefs Sandy

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen!!

Heb zelf in januari  ook een miskraam gehad, alleen een spontane.

Bij mij leek het in het begin tussen mijn man en mij ook niet goed te gaan, tot het moment dat ik  (2 maanden na de miskraam!!) een enorme huilbui kreeg waar hij ontzettend van schrok. Toen hebben we er heel lang over gesproken en bleek dat hij het er ook heel erg moeilijk mee had en dat juist probeerde te verbergen door een beetje stoer te doen. Door niet te praten en ons allebei stoerder voor te doen dan we in werkelijkheid zijn hebben we 2 maanden onnodig  in een gespannen situatie gezeten. Gelukkig gaat het sinds dat gesprek weer helemaal goed en inmiddels zijn we ook zover dat we het weer willen gaan proberen.

Wat ik je dus eigenlijk (net als alle anderen) wil adviseren is: blijf praten en blijf vooral eerlijk!! Je mag verdriet hebben en niemand kan voor jouw bepalen hoe lang dat verdriet duurt.

Ik wens je heel veel sterkte en heel veel kracht en ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

Veel liefs

Terug
Bovenaan