Hoi meis,
Heb het kippevel dik op mijn armen staan, bah wat een rot nieuws heb je gekregen!!!
Hoop echt voor je dat je snel aan de beurt bent net wat je zegt dan is dat gewoon voorbij!!
Maar het doet zo enorm veel pijn hé in je hart!!!
Weet er alles van heb het ook maar net 2 weken geleden meegemaakt op 1mei!!!
Het kindje was ook al 4 wk niet levensvatbaar en ik was al 10 wken en 5dgn!!
Ja je wereldje stort dan echt in je voelt je zo verdrietig!!!
Het enige verschil met ons is dat ik in Duitsland woon en daar gaan ze toch heel anders om hiermee!!!
Moest die dag in het ziekenhuis blijven en ben toen geopereed duurde alle bij elkaar zo'n 20 minuten.
Je merkt er zelf niks van je krijg een lichte narcose en komt eigenlijk snel weer bij!!!
Wel had ik gelijk heel veel krampen, dat kwam omdat de baarmoeder weer naar normale grote moest komen, maar dan geven ze je pijnstillers voor door infuse of medicatie!!!
Moest één nachtje blijven en de volgende dag mocht ik laat in de ochtend naar huis!!!
Hou er rekening mee dat je echt niks kunt het is een behoorlijkaanslag op je lichaam, laat iemand die dag voor je zorgen!!! Je vloeit als het goed is 1 week na en na 3 dagen kan het wat verergeren maar das normaal, als het daarna maar minder wordt anders moet je weer contact opnemen met het ziekenhuis!!! Naar een aantal dagen gaat het steeds beter met je, alleen ben je nog wat slapjes!!
Hoop dat je niet al te bang hebt gemaakt!1 Als je nog meer vragen hebt kun je dat altijd aan me kwijt ook naar de operatie???
Wens je heel veel sterkte met alles!!!
Liefs Sandy