<p>Hallo allemaal! </p><p> </p><p>Ik ben op zoek naar mensen met ervaringen. Afgelopen 12/12 was ik 7+5, begon het met wat bruin verlies. Vrijdag 13/12 kreeg ik rood verlies, meteen een spoed echo gehad met 7+6 waarbij bleek dat het hartje helaas gestopt was met kloppen. Wij hadden hiervoor al 2 mooie echo's gehad met kloppend hartje dus de klap was enorm. </p><p>Afgelopen donderdag op 19/12 heb ik cytotec gehad om de natuur een beetje te helpen, donderdag 4 pillen en vrijdag 4. Vrijdagavond flink wat krampen gehad en zondag stroomde het bloed langs me benen naar beneden. Zover ik kon zien, niet super veel stolsels. Ik heb de vk gebeld of zij een check wilde doen, maar moest perse terug naar de gyn. Daar kan het pas 2 januari en zeggen geen plek voor eerder. Die onzekerheid op dit moment vind ik vreselijk. </p><p>Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die ook een miskraam hebben meegemaakt en hoe zij dit hebben ervaren en mee zijn omgegaan. </p><p>En zo simpel en makkelijk als ik dit nu schrijf, zo lastig als het is... </p>