Miskraam

@ Gebruiker: ik zou het zeker begraven! Dat heeft mij veel rust gegeven en ook een plek om met het verdriet bezig te kunnen zijn. 
Misschien dat je vriend het wel mee wil begraven als het kindje in een doosje ligt of in een doekje is gewikkeld? 

Heel veel sterkte! Doe vooral wat goed voelt voor jou, waar jij het meeste aan hebt. 

Bedankt voor u reactie. Ja ik ga er met me vriend over hebben of die dat wil doen en of mee wilt gaan dan. Ik ga na de kerst iedergeval een mooi doosje halen ? . 
 Bedankt en U ook sterkte ?

Bedankt. Ik heb het kistje bij Pipoos gehaald. Beetje rare winkel misschien voor zoiets, maar daar hadden ze een mooi, klein houten kistje. 

Mocht je vriend niet willen zou ik iemand anders vragen bij wie je je fijn voelt. Een goede vriendin of een van je ouders misschien. Gewoon om wel wat steun te hebben op zo'n verdrietig moment.

Houd je taai, dit moet een rare kerst voor je zijn.

@kersencake; wat mooi dat je dat hebt kunnen doen, geeft toch een mooi gevoel dat je het een speciaal plekje hebt kunnen geven. Wat naar dat het is gekomen door je buikgriep, dat lijkt me erg lastig. Het lijkt wel een soort van taboe omdat het in je 1e trimester is. 
@Ninaapie; ja achteraf gezien was dat misschien ook voor mij wel een betere keuze geweest, je weet in elk geval wel waar je aan toe bent, hoe kut het ook is. Hoe is het daarna met jouw cyclus gegaan? Ik heb wel gemerkt dat mensen gewoon niet weten wat ze moeten zeggen, waardoor je alleen maar van die opmerkingen krijgt die enorm veel pijn doen. 
@gebruiker; ja dat is inderdaad precies hetgene wat mij enorm moeilijk leek, doorspoelen. Wat mooi dat je het een plekje wilt geven. Wat een rot situatie dit. Heb jij ook moeite met de feestdagen?

Ik snap er allemaal niets meer van. Een extra controle krijg ik niet dus moet tot 2 januari wachten. Vandaag sinds 1645 geen bloed meer verloren en afgelopen vrijdag laatste cytotec geslikt, kan toch nooit? 

Ja, de opmerkingen van andere mensen kunnen heel pijnlijk zijn inderdaad. Er zitten zulke domme dingen tussen. Ze weten vaak ook niet hoe ze moeten reageren, maar toch.
Mijn eerste cyclus was toen een weekje langer dan normaal. 5 weken ipv van 4 weken. Wel direct weer zwanger geraakt, dus nog voor de eerste ongesteldheid. 

Hoi Aapje,
Ik heb afgelopen september een miskraam gehad. Bij de 10 weken echo kwamen we erachter dat het hartje bij 7 weken gestopt was met kloppen. (Bij 6weken een kloppend hartje gezien) 
Ik had al een naar voorgevoel maar de klap was enorm.  
Na een week terug naar de gyn en besloten dat ik niet langer wilde wachten tot het natuur begon. Het idee dat er een kindje in mij zat dat niet meer leefde trok ik mentaal niet.
Ik heb ook cytotec gehad, wat ik heel zwaar vond. Ik heb hevige pijnlijke  krampen gehad. 
( qua bloedverlies was het een heftige menstruatie, maar viel me na het lezen van alle verhalen qua bloedverlies mee)
Twee weken later moest ik terug komen voor controle en bleek niet alles weg te zijn.  Dus tweede kuur gehad ( waar ik totaal geen last van gehad heb) en twee weken later weer controle toen bleek alles goed te zijn.  
Heel veel sterkte en neem de tijd voor alles. 

Hoi Aapje en gebruiker, ik was benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Heeft het doorgezet Aapje? Ik hoop het voor je. En gebruiker, heb je het vruchtje een mooie plek kunnen geven voor je gevoel? 

Terug
Bovenaan