Miskraam

sterkte hoor....heb ook een Mk gehad en was meteen de volgende maand weer zwanger...en idd dan geniet je in het begin echt niet nee, maar totdat je een kloppend hartje ziet....mischien heb je alleen een adertje die dat bloed veroorzaakt heeft....hopelijk gaat het nog goed komen.

liefs sweety (bijna 12w zw)

Hallo Lei,

Waarom moet je wachten tot na het weekend met nog een test te doen? Waarom niet gewoon morgen één kopen en testen.

Toen ik een miskraam kreeg waren alle zwangerschapskwaaltjes verdwenen
de dag voor ik begon te bloeden. Dus als je je nog zwanger voelt is er
nog wel hoop denk ik. In heel veel zwangerschappen die wel goed gaan
zijn ook heel vaak bloedingen. Ook in die van mij toen ik zwanger was
van mijn zoontje.

Heb je alleen bloed verloren of ook stolsels en slierten (sorry voor de
onschrijving). Want als je die wel hebt verloren dan kan het idd
misschien wel een miskraam zijn geweest. Als het alleen bloed was dan
kan het gewoon nog een in nestelings bloeding zijn of een adertje zijn
die is geknapt.

Ik hoop voor je dat het goed gaat en wens je sterkte.

Groetjes Marije

bij mij is het de 1e keer ook mis gegaan. Ik kwam erachter tijdens de echo. Pittig, als je denkt dat je je kleine gaat ontmoeten en met zulk verdriet naar huis wordt gestuurd. Maar het feit dat je bloed hoeft echt niets te zeggen. Mijn vriendin het twee zware bloedingen en haar zoontje is inmiddels een enorme beer van 1,5. Niks aan het handje. Probeer rustig af te wachten... Sterkte

Hoi

Hoe is het met je?? Heb je al getest en hoe voel je je...??

Ik hoop dat alles goedkomt!!

Liefs Dre

hoi lei,
wil je even succes wensen met dit vervelend iets!!
gatsie ik vind het altijd vreselijk ald ik zoiets weer lees, eerst al dat geluk en dan zo n verdriet, hoop dat je gauw weer er boven op komt en denk eraan , wij staan hier allemaal voor je klaar

Hé Meid,

Ik hoop dat je je ondertussen weer een beetje beter voelt na alle opstekers die je hierboven hebt gekregen.
Ik weet hoe je je voelt, heb zelf 6 weken geleden een 2e miskraam gehad. Ik vond het wel gek dat je rust moest nemen. Bij mij werd beide keren gezegd dat ik m'n normale dingen moest gaan doen.....

Ik hoop dat je bij je mannetje en je vrienden/fam goed terecht kunt hiermee. Die steun zul je goed kunnen gebruiken nu.
Liefs Kaly

goh meid, je was zo blij. Ik heb echt het idee dat het zo vaak gebeurt. Maar ik vind het gek dat je zwangerschapsverschijnselen nog hebt. Ik zou bijna denken dat je dan nog zwanger bent. Ik wil je geen valse hoop geven je wordt nu toch al zo heen en weer geslingerd (weet ik uit ervaring). Maar je hoort eigenlijk heel vaak dat de verschijnselen af nemen,

Dus misschien toch nog?  Ik heb 2 dagen nadat het bloeden was gestopt een test gedaan en die was toen negatief.

Sterkte meid.

Groetjes talke

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie ontzettend lieve reacties. Doet me  ontzettend goed en geeft me weer hoop. M'n mannetje is ontzettend lief voor me.
Ik heb vrijdagavond en gisteren getest en er was nog een heel licht streepje te zien. Waarschijnlijk die rot hormonen die m'n lichaam nog niet uit zijn. Tijdens de bloeding zaten er trouwens geen stolsels bij, wel slijm (lekker praatje). Morgenochtend doe ik nog een test voordat ik de huisarts moet bellen.

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan