Miskraam

<p>Goede avond </p><p>ik heb dus een miskraam gehad en nu zei de verloskundige dat ik gewoon weer zwanger mocht worden en 19 januari mij vruchtbaarste dag was ! Wie heeft er wel is een miskraam gehad en hoelang duurde het voordat je opnieuw zwanger was </p>

Heee
Klopt. Ik heb dat ook gehoord al heb ik ook gelezen dat het goed is om je 1e menstruatie af te wachten. Maar wat er van waar is weet ik niet.

Ik heb toevallig ook net een miskraam achter de rug. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de echo en zie ik of ik schoon ben..
Ik heb nog last van bloedverlies maar niet erg meer. Ik hoop dat het snel klaar is en dat ik doorkan, al hebben mijn man en ik wel besloten om te wachten tot ik ongesteld wordt en daarna gaan we verder.

Na mijn eerste miskraam hebben we bewust een menstruatie afgewacht en de ronde daarna was ik meteen weer zwanger! Helaas is dat ook een miskraam geworden. Daarna er niet zo mee bezig geweest en toen de 3e ronde zwanger geraakt ?

ik ben gelijk gestopt met bloede en ze telde de eerste dag dat ik bloeide als menstruatie dus zei dat ik gelijk kon beginnen ik hoop ook dat ik snel weer zwanger ben

Ik had vorig jaar januari een miskraam, en ben meteen daarop zwanger geraakt. De dag van mijn miskraam werd daardoor geteld als de eerste dag van de laatste 'menstruatie'.

Verloskundige gaf aan dat de enige reden waarom je zou wachten was zodat jezelf (en verloskundige) een beter beeld hebt van wanneer de zwangerschap is gestart.

Ik heb een miskraam gehad rond de 5 weken, volgende ronde geijk weer zwanger geraakt (die is nu 8 maanden). Ik had toen mijn eisprong wel een week later dan bij mijn normale cyclus dus zou niet blind staren op die 19 januari

Terug
Bovenaan