<p>Hallo allemaal,</p><p>Helaas na 5 a 6 weken zwangerschap ben ik vrijdag gaan vloeien. </p><p>Dit houd nu al een paar dagen aan. Met aardige buikkrampen. </p><p>Nu heeft de verloskunde mij een keuze voorgelegd. Om een pil in te kunnen nemen zodat het sneller voorbij is. </p><p>Omdat ik nog niet het idee heb het vruchtje verloren te zijn. </p><p>Nu zit ik met het dilemma. Dat ik nog steeds hoop het dat het misschien nog goed komt. Ook omdat een vriendin van mij net zo iets heeft gehad. Ook dacht dat het voorbij was. Een week gevloeid heeft. En nu toch een dochter van 2.</p><p>Ik ben bang dat als ik die pil neem. Ik misschien wel iets eindig.</p><p>Maar aan de andere kant vind ik dit afwachten ook heel erg moeilijk. En heel onzeker. Misschien loop ik wel met valse hoop rond. </p><p>En nu word ik er elke keer aan herinnerd. Wanneer ik naar het toilet ga. En door de buikkrampen. </p><p>Het is misschien maar 5 weken zwangerschap. Maar voelde toch al een groot verlies. </p><p>Wat zouden jullie doen?</p>