Miskraam

Dankjewel voor jullie reacties! Is ook wel een soort fijn om ervaringen te lezen. Ook al gun je dit natuurlijk niemand. Is gewoon heel verdrietig ? 

Hopelijk doet het ziekenhuis niet heel moeilijk inderdaad en mag ik de keuze zelf maken. Maar hopelijk komt het niet zo ver en doet toch de natuur zijn werk! 

Aller eerst... Heel veel sterkte met dit verlies! Ik heb 13 augustus een miskraam gehad, ik had toen 5 weken en 5 dagen zwanger geweest. Ik had op maandag 8 augustus een bloeding gehad, zelf vond ik het veel maar andere zeiden 'veel vrouwen hebben dit en zijn gewoon nog zwanger'. Er gingen bij mij natuurlijk allemaal toeters en bellen af, maar de dagen erna had ik alleen oud bloed verlies. Al die tijd was ik door blijven temperaturen en op 12 augustus merkte ik een dip in mijn temperatuur na een constante temperatuur. Dit was voor mij erg verdacht en ja hoor, de dag erna ineens voelde ik er 'wat' uit komen. Het vruchtje. En toen begonnen de ergste krampen ook.
Ik heb toen een foto laten zien aan de echoscopist en die gaf aan dat het een vruchtje was van 5 weken en een paar daagjes. Wat wilt zeggen dat het bij mij er vrij vlot uit is gekomen. Uiteindelijk heb ik 6 dagen bloed verloren waarvan 3 a 4 dagen heel veel. Na het stoppen met bloedverlies testen ik ook gelijk negatief.
Kon de echoscopist niet aangeven hoeveel dagen je ongeveer bloedverlies zou hebben?  En ik zou toch echt aangeven waar je zelf behoefte aan hebt, het is jouw lijf! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar het is zo belangrijk voor jezelf!
Dikke kus!?

Terug
Bovenaan