Miskraam?

Ik weet precies wat je doormaakt! Heb namelijk hetzelfde. Ik ben 6 wkn zwanger en ik heb af en toe ook bruinige afscheiding. (vandaag voor de 2e keer, beide keren 's-avonds)
Vanmorgen met de VK gebeld en inderdaad: AFWACHTEN!!! Dat maakt je flink onzeker, wens je succes...
 
heb in de eerste drie maanden ook enkele keer bloedingen gehad, bruinachtig en soms heel helder rood van kleur maar echt bloeding kan ik het ook niet noemen en ik denk dat je je pas echt zorgen moet maken als we spreken van een echte bloeding, dus wanneer het een lange tijd blijft bloeden en ik denk wel dat het dan wel echt rode bloed is wat je verliest, ik zou me daar niet te veel zorgen om maken ik weet het makkelijk gezegd dan gedaan ik was er op eerste zicht ook heel paniekerig over maar daarna heb ik idee gewoon losgelaten omdat ik het voormezelf anders moeilijker maakte door daar constant over na te denken en het is ondertussen ook goedgekomen ben nu 30 weken zwanger, dus hou de moed erin en geniet ervan het is allemaal moeder natuur wat moet komen komt gewoon je kan daar toch niet veel aan doen

sterkte en successs

Liefss xxx
 
Hallo,
Ik heb nu ook een beetje bloed maar geen kramp. Ben bij de gynocoloog geweest en heeft een echo gemaakt. Waarschijnlijk wordt het een miskraam maar niet zeker.
Mijn lichaam geeft niet aan dat het niet goed is. Ik probeer het ook los te laten. Moeilijk juist omdat we zo graag een kindje willen.
De echo liet zien dat het vruchtje er nog wel zat.
De gynocoloog wil me over 2 weken weer zien en als het dan niet weg is schoon gaan maken maar ik weet niet of ik dit zo wil. Als het niet goed is stood het lichaam het vanzelf wel af. Wat als het gewoon goed is??
Ik ga voor een second opinion en wacht nog 4 weken.
 
Terug
Bovenaan