miskraam

Lieve allemaal,
Ik weet nu zeker dat ik een miskraam heb...Heb gisteren steeds meer buikpijn gekregen en meer bloedverlies.
Vanmorgen ook al stolsels..dus het is over. Mijn droom heeft zowaar een week geduurd en zoals de meeste van jullie voelde ik me al echt zwanger(ging mijn 6 de week in)Ik had gisteren ook meteen het gevoel niet meer zwanger te zijn...toch raar je intuitie ...laat me niet snel in de steek.
Mijn aanstaande man was erg verdrietig en we hebben uren in elkaars armen gelegen en gehuild.We proberen ons nu voor te bereiden op onze bruiloft over een week en ik hoop dat ik die dag kan stralen. Aan de ene kant mis ik mijn moeder enorm...aan de andere kant ben ik blij dat ze dit verdriet niet mee hoeft te maken! Ze heeft al genoeg verdriet gehad in haar leven.
De band tuusen mijn vriend en mij is nu nog sterker dan voorheen(als dat sowieso kon) en dat geeft me een fijn gevoel. Het idee dat ik zwanger kan worden is ook fijn maar nu zit er een extra stukje angst.Niet naar het februariforum maar naar het zwanger worden na een miskraam forum...
Bedankt voor al jullie hartverwarmende reacties en ik wens jullie heel veel succes met jullie zwangerschappen.
Ik gun het iedereen,ook mezelf. Onze tijd komt (hopelijk) nog wel.
Liefs Esther
 
Lieve Esther,

Wat onwijs erg voor jullie! Ik hoop zeker dat jullie tijd spoedig zal komen. Ik ben ervan overtuigd dat je zowieso wel zult stralen op je bruiloft. Dat weet ik uit ervaring. Ik ben vorig jaar getrouwd en er lag ook een duistere wolk over 'onze dag', maar het zonnetje schijnt daar toch doorheen. Het is zo'n bijzondere dag! Je moét daar van genieten. Jullie tijd mét kindje komt nog! Eerst genieten van deze dag!
 
hoi Esther,
wat ontzettend erg voor jullie ! Ik vind het zo knap van je dat je nu alweer zo positief kunt denken aan een volgende keer. Echt daar heb ik enorm respect voor ! Hardstikke fijn dat je zo'n lieve vriend hebt die je verdriet kan delen.
Ik wens jullie veel sterkte, en hoop
dat je toch nog een mooie trouwdag zult hebben volgende week !
En natuurlijk hoop ik dat we je weer snel hier zullen zien ;-)
veel liefs Merel+
 
Hoi Esther,

Ook ik vind het heel erg voor jullie en heel knap dat je nu toch al weer ze positief bent. Je boft echt maar met je vriend. Natuurlijk wordt de bruiloft heel erg mooi. Ik ben pas geleden getrouwd en je kunt niet anders dan stralen, of je nu wilt of niet. En zeker omdat jullie volgens mij heel veel van elkaar houden!!
Probeer echt te genieten van die dag. En ik hoop voor jullie dat jullie kinderwens toch heel snel in vervulling mag gaan!!!

Heel veel succes!
Ester
 
hoi esther,
wat rot voor jullie, maar probeer echt te genieten van je trouwdag, ik hoop dat t lukt, maar ik ben t met de rest eens, je kan niet anders dan stralen op zo'n dag! veel sterkte en een fijne dag volgende week!
 
hoi esther +vriend

wat rot voor jullie wat er is gebeurd en dat voor jullie trouwen.
het is goed dat jullie bij elkaar steun hebben en er over kunt praten en samen huilen.
geniet van jullie trouwdag
het word vast een mooie dag ondanks dat je nu verdriet hebt.
stralen zul je inderdaad zeker op jullie dag
ik hoop dat jullie mooi weer hebben en er toch met plezier naar terug kijken
ik hoop ook dat jullie kinderwens snel invervulling mag gaan en dan met een goede afloop.
voor volgende week gefeliciteerd en geniet er van.
groetjes mir
 
Hoi ester,
Wat ontzettend erg voor jullie.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
En ben het ook met de rest eens die dag kan je ook alleen maar stralen.
En je moeder is ook bij je in je hart,gedachten. Vergeet dat ook niet.
Ik wens jullie een hele mooie en fijne dag toe.
 
Terug
Bovenaan