Miskraam?

Beste meiden,
Er is vannacht even iets niet goed gegaan met mijn zwangerschap, ik heb bloed verloren en ik had buikpijn. Nu heb ik nog een klein beetje bruinige afscheiding. Ik ben erg bang dat ik een miskraam heb gehad. Nu zou ik graag van iemand willen weten wat je voelt als het inderdaad mis gaat, verlies je veel bloed en voel je je alsof je ongesteld bent? Zou iemand mij willen helpen?
 
Allereerst zou ik je willen adviseren om je vk.te bellen,kijken wat zij te zeggen heeft.Ik kan je alleen maar mijn ervaring geven,want ik denk dat ieder dat anders ervaard.Bij mij begon het het met iets bruinige afsch.en lichte krampen.De volgende dag heftige krampen en rood bloed.Het leek net of ik weeen had.Maar ja,dat kan bij een ander we anders zijn.Ik zou toch maar even bellen als ik jou was,je weet maar nooit. Hoever ben je in je zw? groetjes en sterkte Hester.
 
je kan in het begin van je zwangerschap wel eens vaker een beetje bloed verliezen, dit hoeft niks te betekenen. ik zou we even de verloskundige bellen, zij kan je dan evt. doorsturen voor een echo. ik heb vorig jaar een miskraam gehad, bij mij begon het met een beetje helder rood bloed,geen buikpijn. ik heb toen de verloskundige gebeld en toen ging ik naar het ziekenhuis voor een echo. daar werd gezegd dat ik een miskraam kreeg en thuis af moest wachten. twee dagen later kreeg ik weeen en veel bloed toen verloor ik het vruchtje.
ik hoop voor je dat het allemaal wat meevalt. veel sterkte.
 
Ik heb maandag een miskraampje gehad en was 6 weken zwanger. Ik ben hevig ongesteld geworden en ben het nu nog steeds. De pijn is ook een stuk erger dan een normale ongesteldheid. Hopelijk kan je hier iets mee.
 
Ik heb in de 8e week ook een keer een beetje bloed verloren, waardoor ik dus heftig in de stress raakte. Gelukkig was er niets aan de hand. Ik heb later geen bloed meer verloren en bij een echo met 11 weken zag ik een levend vruchtje. Ik heb het wel aan de echoscopist gevraagd en volgens hem had het misschien gelegen aan het feit dat mijn baarmoeder wat achterover lag, waardoor de placenta wat kon gaan bloeden. het hoeft dus nog geen miskraam te zijn.
 
Terug
Bovenaan