Miskraam?

Je maakt me in de war nou,welke anoniem ben je nou,die van "miskraam?"of de anoniem van vlak boven mij?(3 hier boven)
Ik ben ook zeven weken.Heb je trouwens de vk nog gebeld hierover?
 
Ik ben de anoniem van Miskraam? en van het vijfde en achtste berichtje. Misschien toch handiger om gewoon mijn naam te geven! Ik heb met de vk overlegd, ze zei dat er geen reden voor paniek was. Ik moest bellen als het weer zou gaan bloeden (is vannacht gelukkig niet gebeurd) en verder moet ik de termijnecho afwachten.....ik vind het doodeng allemaal, maar ja, wat kan je doen?
 
Hoi Laura
Ik weet dat het allemaal eng is meid,ik ben zelf ook zeven en ook ik moet wachten op de echo.Wanneer is die van jou? Die van mij is op 14 febr.Ik ben dan wel niet gaan bloeden,maar ik denk sowieso dat na een mk of bloeding dat je wat angstiger bent.Op dit moment ben ik vrij rustig,maar of dat morgen ook zo is... Ik wens je in ieder geval een fijn en rustig weekend toe.Ik hoop maandag hier weer te zijn.Sterkte en groetjes Hester
 
Hai Hester,
mijn termijnecho is op 9 februari. Maar herken je het gevoel dat je bij ieder krampje denkt dat je weer bloed verliest? Ik wist niet dat ik zo was, maar kennelijk maakt een zwangerschap veel onzekere gevoelens in je los. Ik kan me voorstellen dat dat na een miskraam helemaal zo is. Ik hoop dat jij ook een goed weekend hebt en we moeten ons vooral niet teveel zorgen maken toch? Tot snel, Laura
 
hai laura,ik weet een beetje wat je doormaakt.ook ik verlies nog regelmatig bloed en ik zit in mijn 8ste week als het goed is.ook mijn vk zei dat ik gewoon af moet wachten,maar je bent gewoon super onzeker.je lichaam laat je toch in de steek.Als je je echt rot erbij voelt zou ik gewoon de afspraak met de vk vervroegen.dat ga ik nl ook doen,want anders ben je alleen maar hier mee bezig en niet met de leuke dingen er om heen succes
 
Terug
Bovenaan