miskraam

A

Anoniem

Guest
Heb net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een dood vruchtje heb. Geen hartslag te horen en te zien na 8 wkn. Morgen naar gyn voor inwendig onderzoek. Ben zo intens verdrietig

Ik weet precies hoe je je voelt.Heb dit zelf ook meegemaakt een dik jaar geleden.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Hé meid,

Heel veel sterkte ik weet hoe kl*te het is, heb zelf een miskraam gehad in september 2005, november 2006 heb ik een prachtige zoon op de wereld gezet en juli dit jaar krijgt hij een broertje/zusje erbij dus houd moed! Veel sterkte met  dit verlies en gun jezelf de tijd om het een plekje te geven!

xxxxx

Puk  

Ik wilde nog even mijn ervaring delen.Ik kreeg het te horen met 10 weken toen ik voor een echo kwam.Het hartje klopte niet en het was met 6 weken al gestopt met groeien.Toen heeft het nog 2 weken geduurd eer het vanzelf kwam.Het is heel vreemd want je blijft gewoon de symptomen houden.Daarna heeft het nog 2 weken geduurd voor alles eruit was.Ik kreeg het advies om het op een natuurlijke manier te laten komen.Daar ben ik achteraf blij om.Niet vanwege de rompslomp die je ervan hebt maar wel voor de verwerking.Je kunt het beter een plekje geven.En via de natuurlijke weg schijnt ook beter te zijn voor je lichaam omdat het sneller hersteld.Een vriendin van mij heeft 2 miskramen gehad en zij heeft het op allebei de manieren gedaan.Zij vertelde mij blij te zijn dat ze het de 2de keer vanzelf heeft laten komen.(Ondertussen heeft ze sinds kort een wolk van een zoon.)
Dit is dus een ervaring van mij.Informeer goed wat de mogelijkheden en adviezen zijn.Laat je goed voorlichten en denk er rustig over na.heel veel succes en sterkte!

hey meid
ik weet hoe je je voelt..neem de tijd deze moeilijke periode zorg dat alles een plekje krijgt....sandra

Terug
Bovenaan