Miskraam

Ha Inge,

Wat een hoop narigheid overkomt jullie nu dan toch. Het was juist zo hoopvol dat je na die lange tijd zwanger was geraakt.
Ik hoop dat de donkere wolken boven jouw hoofd snel weer verdwijnen en dat 2005 iets beters voor jullie in petto heeft.
Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allebei.
Gonnie

hoi inge en man,
soms is alles even heel erg oneerlijk,he?
zolang wachten en dan dit...het jaar wordt er niet beter op wat dat betreft.
hopelijk hebben we in 2005 beter nieuws.
heel veel sterkte voor jullie.
gr. petra

Hee lieverd,

Heb je een mail gestuurd.... Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd... Ik bid voor je dat 2005 wat meer voorspoed brengt in jullie leven!!!

Liefs Lill

He liefie,

Ik vindt het zo ontzettend sneu voor jullie, ik ben het met Suus en Cynthia eens ik zal er ook voor je zijn, dan weet je dat!! En natuurlijk alle andere meiden hier op ons forum. Ik denk aan jullie, en hoop dat je niet al te veel pijn hebt op dit moment en dat de miskraam door gaat zetten en dat je snel weer met een schone lei kan beginnen in het nieuwe jaar. Heel veel kracht ook van ons, neem vooral rust en hoop echt dat je je snel beter zal voelen. Ook heel veel sterkte voor je mannetje.

Heel veel liefs en een dikke knuf van mij

Lieve lieve Inge, ik schrik enorm toen ik je bericht las. Wat verschrikkelijk. Jij hebt gewoon een kl**e kerst gehad zeg maar. Meid ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wens jou en je man veel sterkte en ik denk aan je....!

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan