miskraam

Lieve Maantje,

Er is niet veel wat ik hier nog aan toe kan voegen maar ik probeer het toch. Wat vreselijk dat je dit mee moet maken. Zoals de andere meiden ook al aangaven neem de ruimte voor je verdriet, praat veel met mensen waar jij je prettig bij voelt. Het belangrijkste is nu om aan jezelf te denken. Rust ook goed uit en probeer zodra je daar aan toe raakt, en dat gaat geleidelijk als je verdriet begint te verwerken, weer vooruit te kijken. Dit verlies vergeet je nooit maar zal je uiteindelijk een plekje moeten geven.

Heel veel sterkte de komende tijd. Als je het moeilijk hebt kan je natuurlijk ook  altijd hier op het forum terecht. Heeft mij ook door erg moeilijke periode's heen gesleept.

Liefs,
Daantje

hoi hoi

ik heb alleen veel bloedverlies maar ook een klein beetje stollsels....ik zag wel wat hards ertussen liggen...was heel donker..de krampen zijn gelukkig minder aan het worden..

ik moet 5 juli naar de gyn...en dan gaan ze kijken..ik weet zeker dat ik het kwijt ben,,,het baarmoeder slijm..wat het vruchtje in je baarmoeder beschermt,,,kwam er ook uit het was helder rood bloedverlies..met doorzichtg slijm,,ik begon ook te zweten en te trillen...ik viel bijna flauw het scheelde niet veel..had wel de gyn opgebeld maar ze konden nog niet veel doen..

bedankt meiden!!!!jullie zijn allemaal schatten..

leifs maantje

Terug
Bovenaan