Miskraam

Lieve meiden,

Ik schrijf ff heel kort, vanochtend licht bloedverlies en krampjes. Vanmiddag helaas geeindigd in een miskraam. De vk is langs geweest en heeft het bekeken. Het lijkt op een volledige miskraam. Morgen mag ik langs komen voor een echo. Verder ben ik nu verslagen en heel verdrietig. ik houd het ff hierbij. Morgen schrijf ik wel verder.

Lieve groetjes Inge

Lieve Inge
Wat ontzettend K.t voor jullie!
Heel veel sterkte voor nu en later.
Neem de tijd om dit alles een plekje te geven.
Zorg goed voor jezelf!
Liefs ilona

O nee, niet jij ook al.
Meid, heel veel sterkte met het verwerken van je mk, en als er iets is wat we voor je kunnen doen, laat het weten. We zijn er voor je.

liefs,
Dion

Lieve Inge,
Dat is flink *** voor jullie!! Het is zo heftig om dat mee te maken, je wordt ineens van die roze wolk gegooid en dat voelt niet eerlijk. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, onderschat het niet  en geef het de tijd om het een plekje te geven.
Liefs tara

Lieve allemaal,

Vanmiddag bij de vk geweest voor een echo, die zag er goed uit ( voor na een miskraam dan ) een curretage blijft mij wederom bespaard. Lichamelijk gaat het best goed tussen de oren komt het wel weer goed. Ik houd het in mijn geval op 2x dikke pech. Ik heb immers eerst 2 kinderen gekregen, dus het is wel 2x mis maar mijn lichaam heeft al wel bewezen dat het kan en daar houd ik mij aan vast.   ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in het bijzonder Janneke!!

Lieve groetjes Inge

Terug
Bovenaan