Miskraam

Hoi Isabelle,
Ik heb gisteren de curretage gehad, en ik moet zeggen dat het me 100% is meegevallen. Ik was om half 3 aan de beurt en om 7 uur mocht ik weer naar huis. Ik voel me (lichamelijk dan) kiplekker,heb nergens last van. Ik wil deze periode nu zo snel mogelijk afsluiten en weer verder gaan. Maandag ga ik lekker weer aan het werk (afleiding), en ik probeer nu alleen nog maar vooruit te kijken. Ik wens je veel succes met een volgende zwangerschap en misschien kom ik je daar nog wel tegen op een ander (leuker)forum. Heel veel groetjes van Monique.

Hallo Monique,
Alles goed? Ik ben blij dat je je kiplekker voelt, en dat je alweer aan de slag gaat. Maar neem gerust de tijd om efkes te rouwen hé!!! Eens lekker uithuilen hoort erbij, want ik zou niet willen dat je je binnen enkele maanden heel ongelukkig voelt hé! Maar als je iemand nodig hebt, ik zal hier altijd een kijkje komen nemen hoor.

Dag Jacqueline,
Ik vind het ook heel spijtig voor jou! Maar de volgende keer zal het ons wel lukken zeker.

Groetjes beltje

Hoi Isabelle, ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt. Het viel vies tegen. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om te gaan werken.Ik besefte vanmorgen op het werk dat alles eigenlijk gewoon doorgaat alsof er niks gebeurt is. Maar je hebt dan toch weer even afleiding.Afgelopen zaterdag wou ik even de stad in gaan om voor mezelf iets leuks te kopen,om mezelf een beetje op te vrolijken. Ik liep daar en had echt het idee of, iedereen zwanger was,of wel achter een kinderwagen liep. Ik heb alleen een potje foliumzuur gekocht en ben maar weer naar huis gegaan. Ik heb verder de hele dag alleen maar gehuild,maar het luchtte toch op.Toch merk ik dat de "huilmomenten" langzamerhand minder worden.Maar ja, het hoort er toch allemaal bij he.Ik blijf voorlopig nog even terug komen op dit forum.Het helpt echt om te lezen dat je niet de enige bent. Hoe is het trouwens met jou? Heel veel groetjes van Monique.

Dag Monique,

Neem gerust de tijd om alles op een rijtje te zetten en te rouwen, das echt wel nodig hoor!
Ik hield me in het begin met zoveel mogelijk bezig dat ik geen tijd had om na te denken. Maar dat was fout ... Ik ben in een diepe put gevallen. Na twee weken ben ik dan terug gaan werken.
De laatste dagen heb ik het ook weer een beetje moeilijk!!! Een paar vriendinnen die zwanger zijn of bevallen zijn en das wel een zware dobber hoor! Ik ben wel gelukkig voor hen, maar ik ben toch een beetje jaloers hoor.
Ik moest normaal vorige week woensdag ongesteld worden voor de tweede maal na mijn miskraam. Ze bleven uit, maar mijn testje was negatief en sinds gisteren zijn ze er! Das echt balen, ik wil zo graag opnieuw zwanger zijn. Mijn vriend zegt dat ik het van me af moet zetten, en de natuur zijn hang laten gaan. Maar dat is zo gemakkelijk niet hé. Donderdag moet ik naar de gyneacoloog op controle, ik ga naar een nieuwe want ik voel me niet goed bij mijn vorige gyneacoloog.
Hou je goed hé en vergeet niet dat ik hier altijd ben hé voor je!!!

Groetjes xxx

Hoi Isabelle, hier weer eens een berichtje van mij. Hoe gaat het met je? Ik wacht nu vol spanning op mijn eerste menstruatie na de curretage, want daarna mag ik weer zwanger worden. Ik heb nog nooit zo naar een menstruatie uitgekeken. Afgelopen weekend zijn we 3 dagen naar Ierland geweest,naar een bruiloft van een vriend.Ik had eerst geen zin om te gaan maar ik moet zeggen dat zo'n weekendje er tussenuit wonderen doet. Je bent toch weer even met heel andere dingen bezig he.Ik moet ook zeggen dat ik me steeds lekkerder in mijn vel ga voelen. Ik denk er natuurlijk nog wel elke dag aan,maar langzamerhand krijgt het toch een plekje.En ik wil weer vooruit kijken. Maar ja,eerst die menstruatie afwachten he.Hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat je weer voor het eerst ongesteld werd? En hoe was de controle bij de gyneacoloog? Ik moet vrijdag 18 juni pas op controle.Ik laat je nog wel weten hoe het gegaan is. Groetjes van Monique.

Dag Monique,

Ik ben blij dat je je draai vindt. Ik heb het soms nog behoorlijk moeilijk hoor. Zeker wanneer ik mijn regels moet krijgen. Normaal moet ik eind volgende maand mijn regels voor de 3de keer hebben! Ik heb vanaf het begin een normale cyclus, allé met een paar dagen verschil.

De controle bij mijn nieuwe gyneacoloog was heel goed, mijn lichaam is weer helemaal hersteld dus das goed nieuws hé. We mogen weer vollebak proberen ... Ik heb ook pas na 2 maanden weer op controle geweest bij de gyn. Dus dat kan geen kwaad hoor dat er zoveel tijd tussen zit!

Groetjes beltje ***

Hoi Isabelle,
Ik ben afgelopen vrijdag op controle geweest bij de gyn. Ik was de afgelopen week ongesteld(dacht ik)en
had ontzettende buikpijn.De gyn.heeft toen een echo gemaakt, en er bleek nog een stukje placenta in te zitten. Dus ik ben gisteren met spoed weer gecurreteerd. Alles is gelukkig goed gegaan en alles is er nu ook echt uit. Over 2 weken moet ik weer op controle komen voor een echo.Ik baal ontzettend. Mijn vriend en ik dachten dat we nu weer verder konden, maar helaas moet ik nu weer van voren af aan beginnen.Hoe is het verder met jou? Als je wil mag je me ook op mijn gewone e-mail adres mailen. Dit is bartmonique@planet.nl.Groetjes van Monique.

Terug
Bovenaan