miskraam

Heb net te horen gekregen dat waarschijnlijk het  hartje na 8 wkn is gestopt. Moet morgen naar gyn voor inwendig onderzoek,m aar de kans is klein. Ben zo verdrietig.  

hoi hoi

wat verschrikkelijk voor je zeg!! ik weet precies hoe je je nu voelt ik heb 2 miskramen achter de rug en dat is mooi KLOTE....neem er de tijd voor hoor want het is nie niks....maaar het gaat slijten en een troost voor mij was ik weet tenminste dat ik zwanger kan worden nu alleen nog ff blijven zitten zou fijn zijn !!

nou wens je veel sterkte en praat erover met mensen die dicht bij je staan dat helpt echt hoor

doei doei dikke kus bloem

hoi, snap helemaal hoe jij je voelt. Je valt in een soort gat. Het is allemaal onwerkelijk!
Heb je je net verheugd is het mis.. (ja dat is een zware gang)
Maar ik geloofde er eerst ook niet in, maar het komt weer goed.. Eens zal je dit achter je laten.. Maar voor nu.. een tip:blijf erover praten!! Dat hielp bij mij ook! HEEEEEEl veeel sterkte ermee!
groetjes Therablondi

hoi

nee gecuriteerd worden is niet leuk.
ik ben begin januari gecuriteerd, dit ging heel snel.
ik kwam in het ziekenhuis voor een echo omdat het ook niet goed was.
er was namelijk wel een zwangerschap maar geen levensvatbare.
en ben diezelfde dag nog gecuriteerd.
het komt over je heen, en tuurlijk laat het je niet koud.
want je was zwanger en nu niet meer.
maar je verdriet slijt als je maar erover praat met je vriend en andere mensen die nabij je staan.
en al kunnen ze niet weten hoe het voor jou voelt.
geef het een plekje en ga door.
je weet dat je zwanger kan worden, en wie weet gaat het de volgende keer wel goed.
en heeft de natuur nu beslist dat het niet goed was.

veel sterkte. en wil je nog meer kwijt gewoon doen.

groetjes stefanie

Hallo

Ik  heb 3 jan. zelf  ook  een miskraam  gehad ik was 8 weekjes zwanger. Heb het hier nog steeds heel erg moeilijk mee. Ik kon er niet met  zoveel mensen over praten omdat er weinig in mijn omgeving  waren die dit ook hebben mee gemaakt nu heb ik toch eindelijk een site gevonden waar ik  mijn verdriet met anderen kan delen.

Ik wist het nog maar een week en  die week was  ook heel snel voorbij want raakte het toen alweer kwijt. Om eerlijk te zijn had ik van af de eerste dag al het gevoel dat dit kindje niet bij me zou blijven en dat bleek ook wel zo te zijn.

Ik weet ook wel dat als er zoiets gebeurt dat het kindje dan niet goed zou zijn geweest als dit zich wel verder had ontwikkeld. Maar dat zijn niet de woorden die je wilt horen als zoiets je over komt.

Iedereen om mij heen lijkt nu zomaar zwanger te worden en blijkt allemaal goed te gaan (gelukkig) maar denk wel waarom kon dat niet  bij  mij.
Waarom is mij dit over komen.

Maar één ding weet ik nu wel en dat was iets waar ik al heel lang overin heb gezeten dat ik weet dat ik zwanger kan worden. En dat mijn (onze) tijd  wel komt.Het is nu inmiddels alweer 5 weken geleden en leer er met de week beter mee omgaan.

Heel veel sterkte jullie allemaal!
En praat er vooral veel over!

Hoi Linny, wat is jouw verhaal herkenbaar, zeg. Ook ik heb altijd al het idee gehad dat het ook bij mij niet zo mocht zijn. Dat het bij mij niet van een leien dakje zou gaan. Nou , dat is ook zo gebleken.
Ben op 5 feb gecuretteerd. Dus ook wij gaan naar de 2de ronde. Maar wat doe jij, ga je eerst op je menstruatie wachten of ga je er gelijk weer voor (als je begrijpt wat ik bedoel?!)
Groet, Yvette

Terug
Bovenaan