miskraam

hallo yvette

Wij zijn er wel meteen weer voor gegaan maar ben vandaag ong.  geworden!
Maar wachten volgende maand weer af.

In het ziekenhuis vertelden ze ons dat we 2 menstruaties  af moesten wachten voor je  het weer ging proberen,  maar je lichaam word pas weer zwanger als het er aan toe is.
Daarom zijn  wij er meteen weer voor gegaan.

Wij gaan inderdaad nu voor de 2e ronde!! Hopen dat het snel weer lukt.

Met de 2e zwangerschap zal alles wel anders verlopen tenminste dat werd mij verteld. Meestal als de 1e zwangerschap mis gaat komt het met de 2e goed!
Ik vind dit heel erg voor jullie!!

Heel veel sterkte hiermee!!
Groetjes linny

Hallo linny, Wij moeten nog even een week wachten (ivm infectiegevaar baarmoedermond) , maar daarna gaan wij het denk ik ook weer onbeschermd doen. Dus idd er gelijk weer voor gaan. Ik heb geenn zin om weer te wachten. De gyn zei wacht 1 ongi af, maar dan duurt het weer zo lang. Ik was nl. hiervoor helemaal niet ongi geweest. Raar he? Moet miss ook met Clomid beginnen.
Gr. Yvette  

heej yvette.
Ja dan kun je inderdaad  beter nog even een weekje wachten.
Ik snap  wel  dat je niet zo lang kunt wachten zou ik ook niet kunnen!
Waarom moet je met Clomid beginnen dan?
En wanneer begin je daar dan mee deze maand nog?
Gr. linda

Ik heb zelf in een jaar tijd 4 miskramen gehad iedere keer net 8 weken
terwijl ik super gezond leefde,was ruim van te voren gestopt met roken etc etc.

mijn omgeving leek weinig begrip te hebben omdat het zo pril was,het stelde nog niets voor in hun ogen.
mijn man toen vriend leek ook niet te begrijpen hoe ik me voelde,hij was wel lief enz
maar kon dezelfde dag nog aan leuke dingen denken
Ik niet ik voelde me vreselijk alleen,huilde alleen maar tranen met tuiten

tot overmaat van ramp had mijn grote broer (36) per ongeluk een vriendinnetje zwanger gemaakt die hij net kende toen en die dus wel rookte ,blowden en dronk dat mijn ogen eruit vielen van verbazing.Nu geboren en nog kern gezond ook! blij toe hoor begrijp me niet verkeerd,ze is prachtig.
 ik begrijp die onbedoelde boosheid als geen ander.

mijn man vroeg mij vorige lente ten huwelijk om mijn gedachte op iets anders te zetten.
Ik begon weer te roken erger dan tevoren,door alle baby,trouw,en schoonouders stress.

maar gek genoeg was ik wel twee weken na ons trouwen (11/7/08) echt zwanger geworden!
nu 29 weken,omdat ik aan andere dingen dacht,scheit had aan het niet roken.
en kwam daarna tot rust. had mijn omgeving toch gelijk?

Ik geef toe   niet helemaal van mijn voorgaande zwangerschapsweken te hebben kunnen genieten.

angst dat het weer mis ging,angst voor die hel
nu na de 28 weken voelt het super 96 % overlevingskans
we hebben het een klein beetje geviert vorige week.

Je denkt dat het nooit zal lukken,haat alle advies die men geeft vooral: zet je hoofd op iets anders,maar het werkte bij mij wel.

geef niet op,en hoe kort het ook mag zijn dat je zwanger bent  HET STELT  HEEEEL VEEL VOOR!

liefs
i

Hoi Mampo,
lief dat je de tijd hebt genomen om je verhaal naar me te zenden. Wat een paar rottige maanden heb jij meegemaakt, zeg. Ik ben hier zelf zo bang voor: dat het dus bij de tweede keer weer misgaat. Ik ga ook proberen om er zo relaxt mee om te gaan. Ik hoop dat het lukt.
En ik voel ook die steken van jaloezie. Maar natuurlijk gun ik het alle vrouwen. Dat vind ik nog erg moeilijk.
Hoe gaat het nu met je?
Groetjes, Yvette

@ Yvette

Sorry yvette dat ik even niet reageerde, zit normaal op een ander forum

Met mij gaat het prima,sinds vandaag helemaal gestopt met werken omdat ik steeds meer last kreeg van harde buiken.dus nu lekker vrij!
door mijn verleden en angst voor, zijn ze liever zeer voorzichtig met je.

Als jij straks wel Zwanger bent raad ik je aan dit gevoel aan te geven bij je verloskundige,
ze zijn dan extra voorzichtig met je als je met een kwaaltje komt aan zetten.
ik kon mezelf wel opvreten van de zenuwen als ik weer iets raars had, een telefoontje en ik mocht altijd lang komen.

Mischien raar dat ik je dit toch moet schrijven,maar mijn gevoel zegt dat het echt goed gaat de volgende keer.
heel veel sterkte meid!

ik kan je angst niet wegnemen ook niet als je straks wel zwanger bent.
maar het kan goed gan,voorbeelden zat!

liefs Emma

Terug
Bovenaan