miskraam???

Wij zijn gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben. en heb uitgerekend op internet dat ik nu 5 weken zwanger zou zijn.
nu ging ik gisteren naar de wc en zat een klein beetje bruin bloed in ik dacht kan nog niet zo heel veel kwaad. maar vanmorgen werd ik wakker en toen zag ik dat ik erg bloed verloor. gelijk dokter gebeld kon ik gelijk terecht en die kon mij geen zekerheid geven of het nu innesteling bloed was of dat het een miskraam is. dus heeft ze de gynaecoloog gebeld daar kan ik a.s donderdag heen. maar dat duurt mij te lang. omdat het lijkt of ik gewoon ongesteld ben nu. dus ik heb zelf het ziekenhuis gebeld en die moet ik zo terug bellen. misschien dat ik vandaag er heen kan wat ik zo hoop. heeft iemand hier ervaring mee? is het of kan het een miskraam wezen of iets anders?
ik ben zo bang want dit is me 3e zwangerschap en bij me andere 2 zwangerschappen heb ik dit niet gehad. en we zijn al 1,5 jaar bezig nu en is het eindelijk zover ben ik zo bang om ons kindje te verliezen.
 
Hallo Dirkensonja,

Helaas heb ik dit tot 3 keer toe meegemaakt en eindigde dit in een miskraam. Een beetje bloed verliezen zou kunnen maar als het net zo veel is als een menstruatie was bij mij de ervaring dat het fout afliep...

Ze zeggen dat het pas een miskraam is als je krampen krijgt alleen kreeg ik de ene keer meteen krampen en de andere keer pas een paar dagen later.

In het ziekenhuis zullen ze er ook nog niet veel van kunnen zeggen.. Je bent te kort zwanger om te kunnen zien of er een hartje klopt. Ze kunnen met een echo alleen zien of er een vruchtje zit of dat je die al verloren bent. Met bloed prikken kunnen ze je HCG meten maar ze moeten vaker prikken om te kijken of het stijgt of daalt.

Ik hoop voor jou dat het geen miskraam is, en dat je een van de weinige vrouwen bent die bloed verliezen in het begin van de zwangerschap zonder een miskraam te hebben!

Niet zo'n leuk berichtje van mij, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

heel veel succes en vooral sterkte!

Liefs Betty
 
Ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen..
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap veel bloed verloren, meerdere malen. (wel zonder kramp)
Ik maakt me zooo zorgen. Dit heeft tot ongeveer 3 maand geduurt en na de eerste echo hield het gelukkig op! Daarna gezond en wel bevallen hoor!

Hoop dat het bij jou meevalt.
Laat je het even weten?
 
nou kom net terug van het zh, ze konden niks zien op de echo geen vruchtje niks, het kon nog iets te vroeg zijn voor een echo. nu hebben ze bloed geprikt kijken hoe hoog de waardes zijn van de hormoon en over 2 dagen weer prikken, mocht ik wel zwanger zijn dan moeten de waardes hoger worden, zo niet is het een miskraam. als de waardes nog hoog zijn woensdag willen ze volgende week nog een echo doen en dan kunnen ze zien of het in of buiten de baarmoeder zit. we hopen er in natuurlijk, als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dan moeten we verder kijken. maar ze ging er nu toch wel van uit dat het een miskraam is. we hebben nog een klein beetje hoop maar zie het zo somber in :'(
 
ik heb het de eerste keer ook meegemaakt, op de ene dag de test gedaan en de dag erna begon ik te menstrueren, heel vervelend en niet leuk. was ik ongeveer 8 weken heen dacht ik. wij zijn verder niet bij de verloskundige geweest.
ik hoop voor je dat het meevalt, en dat het goed gaat bij jullie.
succes

 
Terug
Bovenaan