miskraam???

Heb net een telefoontje gehad van de verloskundige en me zwangerschapshormoon is erg laag. ze adviseerde me woensdag weer te bloedprikken en dan weer zien. maar alles wees erop dat ik nu een miskraam heb. ben erg verdrietig.
 
bedankt voor jullie reakties.
het is alweer een dag later, de ene kant besef je het wel dat het voorbij is , maar de andere kant wil je het gewoon niet geloven. en eindelijk na 1,5 jaar is het gelukt en dan krijg je dit pfff.
ik voel me leeg en ellendig en verdrietig.
 
Lieve Dirk en Sonja

Ik ben nu 21 weken zwanger en geniet met volle teugen. Is misschien raar dat ik zo begin maar er zit nog een kantje aan...

Wij zijn vanaf vorig jaar bezig en ik heb in februari 2010 een miskraam gehad bij 7 weken. Mijn gevoel was dat ik dood ging van de pijn en ik was niet te troosten. Het is mij niet gegund!! Dat gaat er door je heen. Aan de slag met ovulatie testen ( daar wordt je trouwens erg onzeker van is mijn mening).
In mei zijn we op vakantie gegaan naar turkije met familie, dus in de koffer foliumzuur mee en toch een zwangerschapstest, niet in de handbagage want niemand wist dat wij bezig waren/zijn.
En ja hoor in Turkije kwam ik erachter dat ik zwanger was. Jee wat was ik bang, ik moest nog terug vliegen, en wat als het weer fout gaat??

Ik kan je zeggen, het gaat fout als het zo moet zijn, het is heel moeilijk maar besef dat aub wel... Nu ben ik 21 weken zwanger en we krijgen een zoon.

Neem even een paar weekjes rust en ga ervan genieten, ook van het vrijen, maak het niet tot een verplichting en ik hoop je nog voor het einde van mijn zwangerschap weer tegen te komen op deze site met heel goed nieuws.

Een hele dikke knuffel en heel veel liefs.

Moosie
 
hallo meid,
Jeetje wat naar voor je.Ik was eind vorig jaar voor het eerst zwanger en begin 2010 naar het ziekenhuis geweest op de eerste echo was toen nog hartje te zien zo n wit puntje op het scherm en de tweede controle was het foute boel bij mij.er was geen hartje meer te zien en het vruchtje was te klein.Ik werd toen naar huis gestuurd.erg verdrietig awas ik toen ik droeg een dood vruchtje bij me.Die is er wel uitgekomen maar me miskraam kwam eruit op me werk in het weekend.8 februari naar het ziekenhuis terug geweest. echo gehad en me miskraam was op de natuurlijke manier er uitgekomen dus geen vcurretage gehad.en nu ben ik 6 maanden zwanger en gaat het tot nu toe goed.ik ben 41 .nou meid sterkte en neemde tijd om dit te verwerken samen.
gr.s.cvlaardingen
 
Ook hier een miskraam in december (de dag voor kerst notabene) en inmiddels in de 18de week. Het hoeft niet weer lang te duren, belangrijkste voor mij was het loslaten van het zwanger willen worden. Toen was't raak. En er zijn mensen, zelfs artsen die domme opmerkingen gaan maken waar je niet op zit te wachten: trek het je vooral niet aan!

Succes en nogmaals: sterkte
 
Terug
Bovenaan