Miskraam?

Goede morgen allemaal......

Zoals ik van de week al eerder beschreef ben ik dinsdag avond wat bloed verloren wat na een uurtje stopte. Gisteren ben ik bij de h.a geweest inwendig onderzoek gehad en alles leek goed. Later op de dag begon ik toch weer te bloeden dus weer de dokter gebeld die me terug zou bellen omdat ie op het moment nog met een patient bezig was na een uur was ik nog niet terug gebeld dus ik weer bellen en toen... kreeg ik het antwoord aparaat dus ik naar de praktijk gereden en gevraagd waarom ik niet terug gebeld werd Word er tegen je gezegd ow is de assistente vast vergeten... Ik heb duidelijk mn zorgen uitgesproken en er werd keihard gezegd ja ik heb vanmorgen al gezegd gaat het mis dan gaat het mis dus ik gevraagd of ik niet naar het umcg kon voor een echo nou volgens de dokter kon dat niet dus heb ik zelf de spoedeisende hulp maar gebeld en het verhaal uitgelegd. Kon meteen komen heb daar een inwendige echo gehad maar was weinig te zien de gyn kon geen kloppend hartje vinden maar dat kon komen omdat het aparaat verouderd was of omdat ik volgens haar geen 10 weken zwanger ben. Vanmorgen heeft de huisarts gebeld en hij heeft een afspraak geregeld in het martini ziekenhuis in groningen voor een echo kan vanmiddag terecht........ Jeetje dit doet zoveel met mij ben onzeker en bang maar ook verdrietig..... Ik verlies nog steeds bloed en heb een klein beetje buikpijn niet heel erg maar toch maak je je zorgen....... Ik moest even mn verhaal kwijt en ik hoop dat de bloeding onschuldig is maar ga met een gevoel naar de echo die niet echt goed is....... iemand hier met dezelfde ervaring?????

Liefs van een verdrietige en bange marijke
 
HOi ik heb ook continu bloedverlies en had wel een goede echo. DUs hoeft niet te zijn dat het meteen mis is. Ik heb alleen geen pijn in mijn buik. Weet niet of je al buikpijn had.
Oja je moet een inwendige echo vragen, vaak zie je nog niks met een normale echo.

Hoop op een goede echo!

x yvonne
 
Nou lady's ben net terug uit het ziekenhuis en helaas is dat waar ik bang voor was dus waar....... het kindje leeft niet en ik krijg dus een miskraam......

Moet dit ff laten zakken en een plekje geven

Bedankt voor de lieve positieve reacties

Knuf marijke
 
Terug
Bovenaan