Miskraam?

och wat naar voor jullie marijke :( ik wens jullie alle sterkte toe. ik word daar zo pisnijdig van als dokters en verloskundige zo relaxed kunnen doen terwijl je als moeder zo bezorgd bent om je kindje, het is zeker niet makkelijk als je er overheen bent probeer het zeker nog een keer zou ik zeggen, nogmaals sterkte xxx
 
Thnx lady,s.... Helaas was mn eigen huisarts er niet maar die is er volgende week weer en dan vertel ik het hele verhaal. Het is namelijk niet de eerste keer dat deze "vervangende "fietsenmaker fouten maakt...

Het komt allemaal wel weer goed maar het is toch even heel erg slikken als je angst bevestigd word en nu moeten we het een plekje geven. Helaas moest ik dit gisteren alleen meemaken omdat mijn vriend in het buitenland woont en pas vandaag kan komen ( hij is al onderweg) mijn moeder was wel mee maar helaas heeft ze me niet echt gesteund geen knuffel alleen de opmerking nou dan kan je van t weekend je zwager zn verjaardag vieren en lekker meezuipen ALSOF IK OP ZO EEN OPMERKING ZIT TE WACHTEN GRRRRR......

Mn vriend en ik hopen dat we het vruchtje op kunnen vangen en het op een mooi plekje een plekje kunnen geven... misschien klinkt dit voor veel mensen raar dom of wat dan ook maar ons gevoel zegt ons dat we daar goed aan doen ( op dit moment)

In ieder geval proberen we het in de toekomst nog een keer en dan hopen we dat het wel lukt. Ik blijf positief hoe moeilijk het nu ook is maar het leven gaat door en ons kleine sterretje ons engeltje zit daarboven en kijkt naar ons daar ben ik van overtuigd....... ik heb nog een mooi gedichtje gevonden......

Zijn rupsjes geen beestjes
wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen
En zijn roosjes geen bloemen meer
wanneer ze blijven in de knoppen

Is een herfstblad geen blad meer
wanneer het valt van de boom
En is liefde niet oprecht
wanneer het niet kan worden getoond

Is het ijs er nooit geweest
Alleen omdat het smelt
En is een mooi verhaal niet mooi meer
wanneer het nooit kan worden verteld

is een kaars geen kaars meer
wanneer het lichtje is gedoofd
En is een leugen geen leugen
alleen omdat je er in hebt geloofd

Vragen die niet zijn gesteld
zijn dat dan geen vragen
En mijn kind.....is het geen kind
Alleen omdat ik het niet mocht voldragen"!

Liefs marijke
 
Hey Meid
doe het echt rustig aan. Onderschat dit niet! ( ik heb het namelijk wel onderschat)zowel lichamelijk als geestelijk heb je tijd nodig om te herstellen!!!

Ik begrijp helemaal hoe je, je voelt. bij mij is het ook mis gegaan bij de 7 a 8 wk,

neem je tijd!!!
 
Lieve marijke,
Het is voor mij erg herkenbaar en deel je gevoel, wat rot voor je!
Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven!!!
Veel sterkte de komende tijd, en neem de rust om goed op te knappen!
Sterkte,
liefs Bowi
 
Terug
Bovenaan