Miskraam

Heel veel sterkte, ik hoop dat je het een plaatsje kan geven, elk verlies is moeilijk ook als je nog maar zo kort zwanger was, probeer te denken over dat er iets mis was met het vruchtje dit kan helpen, zelf ook 4 miskramen gehad en 12 jaar geleden een tweeling verloren na 32 weken zwangerschap. maar nu 2 gezonde dochters en weer zwanger 8 weken van onze 3e dus na een tijdje kan alles wel goed gaan probeer naar de toekomst te kijken. heel veel sterkte ik hoop dat er mensen in je omgeving zijn om je hier mee te steunen. liefs patricia

Echt heel vervelend!
Probeer dit een plekje te geven en rust goed uit.
Het is natuurlijk heel erg, maar als je er over praat dan kom je er ook achter dat heel veel vrouwen wel eens een miskraam krijgen. En hun kunnen je ook steun geven.
Mijn moeder heeft mij toen geholpen toen ik een miskraam heb gehad. Zij heeft er namelijk drie of vier gehad, waarvan een miskraam een tweeling was.
In ieder geval wens ik je veel sterkte!!

@ patricia
Jeetje meid dat is heftig wat jij hebt meegemaakt!
Wat fijn dat je evengoed 2 gezonde kids hebt en de 3e op komst!

Mijn rust neem ik zeker, ik lag gister en vandaag als een zoutzak op de bank. Ik blijf deze week zoiezo thuis en zou dan volgende week woensdag weer aan de gang 'moeten' maar ik kijk dan wel weer hoe het met me gaat. Mijn vriend is vanmiddag en morgen ook lekker thuis en die verwend me goed. Hij is erg lief voor me.
Ik hoop dat onze tijd snel weer komt. En dat het dan goed mag gaan. Ik heb het er erg moeilijk mee.
Eerst dinsdag de echo even afwachten.

Liefs

Een spannend weekend dan he, nadat ik bloed had verloren en terug moest naar het ziekenhuis voor de echo zat ook een par dagen tussen en die duren zooo lang, Heel veel sterkte nogmaals

Goed dat je voor jezelf kiest en thuis blijft...
Jij en je manneke hebben elkaar echt ff nodig...

Misschien n lichtpuntje, noujah...in elk geval een voorbeeld van "het kan"...

Mijn schoonzus was zwanger via ivf, en begon na een aantal weken ook ontzettend te bloeden, tot stukken aan toe. Weet nog dat ze een keer van de wc kwam en zei "daar ging weer een stuk van me kind"...dat deed mij zelfs pijn...
Ze had t ziekenhuis gebeld, uitgelegd en daar werd gezegt, jah sorry mevrouw, het is over, u hoeft niet te komen voor de eerste echo.
Helemaal overstuur...maarjah, dat hoef je niet uit te leggen...
Achteraf bleek ze nog steeds zwanger te zijn...Vorige week hebben we de 2e vjaardag gevierd van dit neefje...

@ renemonique..
Ik vind het niet erg dat het nog een paar dagen duurd hoor.. hoe moeilijk ook we hebben ons er bij neergelegd. En misschien zie ik er juist wel tegenop om een lege baarmoeder op de echo te zien..

@mell..
Dat is heel byzonder van je schoonzus, maar dat zal ook zeldzaam zijn. Bij mij klopte het al niet omdat ze met de echo niet meer dan 4 weken van kon maken omdat er alleen een dooierzakje te zien was.. en dat was zoo klein, terwijl ik volgens berekening toch echt al 6weken was.. ik verlies vandaag ook nog aardig wat bloed maar wel al minder dan gister.

Liefs

Terug
Bovenaan