Mislukte miskraam

Hoi Ellen,
Wat vreselijk voor jullie zeg!!!!
Ik weet niet of je mijn naam nog herkent?
Ik zat ook bij de april-moeders, en heb met 11,5 week een miskraam gehad, bij mij bleek het vruchtje ook al wat langer dood te zijn... het is nu inmiddels 31 dagen geleden gebeurt en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest.
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen bij dit verlies.
groetjes Mikki

Hoi Ellen (en anderen uiteraard),

Je berichtje is al van een tijdje terug, dus wellicht heb je je miskraam of curettage al gehad.
Ik heb voor een curettage gekozen, nadat was geconstateerd dat ons kindje met 9,5 week was overleden (waarschijnlijk zelfs vlák voor ons bezoek aan de gyn!) Donderdag 23/10 waren we in het ziekenhuis en dinsdags mocht ik me melden voor een curettage. Helaas was ik maandagnacht ziek geworden en ging het dus niet door. Uiteindelijk is het vrijdag de 31e weggehaald.
De week erna ben ik erg verdrietig geweest omdat ook het verdriet om onze doodgeboren dochter Christine weer helemaal boven kwam. (Christine is 8 juli, na een zwangerschap van 39w6d, dood geboren).

Wat Mandy schreef is waar: je hoeft je nergens zorgen over te maken wat betreft de curettage. Maar zoals Inez schrijft: wat je ook kiest is goed. Het is jouw keuze.
Mocht je wat meer technische info willen dan kun je kijken op de site van de NVOG. Dit is de beroepsvereniging van Obstetrie en Gynaecologie.
Heel veel sterkte!
Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan