@miss-mama

hoi hoi

was even benieuwd hoe het nu met je ging?
heb je alle testen nu al gehad en uitslagen?
hoeveel weken benje nu
en voel je je verder goed

nou hoor het wel

liefs

He Patries,
Dankv oor je interesse
a.s Dinsdag verwachten we de brief met de uitslag.
Op zich staat het er goed voor, daar ik telefonisch zou worden benaderd, 2 dagen na de punctie als het Down bleek te zijn, is niet gebeurt, dus nu  nog effies en paar daagjes wachten...
Ben nu 18.1 week onderweg.Schiet al aardig op, 1e helft al bijna om, buik is niet meer te verhullen, hoewel de kids nog niks weten, gaan we komende week vertellen, na de uitslag.
Verders, je vroeg  hoe ik me voelde.'t Is heel raar, maar als ik bezig ben, bijv. met de kids,  naar school brengen, na school naar paardrijden, balletles etc dan voel ik me opperbest, maar  als ik het bijv. 's morgens rustig aan doe en lekker op de bank met een boek zit word ik me toch misselijk!!!Echt, dat ik een emmer naast de bank moet zetten...Bah...
Verders hebben wij geloof ik  iets gemeen...wij gaan allebei onze 1e zoon krijgen!!!!
Na 3 dochters blijk ik een jongetje in mijn buik te hebben, echt een giller, mijn man uitgelachen:'Jij kan dus toch jongetjes maken!'  Ha ha!!!
O, ik kan niet wachten, heb nog niks voor de baby gekocht, moet eerst de uitslag horen en dan gaan we los dacht ik zo!!!

Hoest met jou?Jij moet nog maar 3 maandjes he!!!!
Kamertje al binnen?Je had al een tweelingwagen kan ik me herinneren, leuk weer he rondkijken naar spulletjes.
Hoest met Caitlyn?Kan ze al baby zeggen, ze zijn eigenlijk ook nog zo klein he, misschien heeft ze je buik nog niet door, of betrek je haar daar wel eens bij, bijv. met de verloskundige-bezoekjes???

Nou, ik ga effe eten, manlief heeft gekookt, mama heeft vrij vandaag vond ik maar!
Groetjes Roos.

hoi hoi

ow dat is idd heel goed nieuws,geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch altijd....
zal een hele opluchting voor jullie zijn na een goede positieve uitslag in de brief lijkt mij.

ow gaaf dus ook een jongentje en alles nieuw halen hahaha
al gewend aan het jongentjes idee:p na 3meiden zal dat ff wennen zijn hihi
jongentjes zijn heel lief voor mama zeggen ze

ja je zit alweer op de helft gaat snel he heerlijk
mn schoonzusje is 24april bevallen en vind dat toch wel weer zooo schattig die kleine ow heerlijk al dat geknuffel weer.

ja caithlyn kan al baby zeggen (door de kleine dus van me broer) haha en is echt de heletijd die kleine aan het kussen als we daar zijn,en als mn schoonzusje de kleine meid bij ons weg pakt word caithlyn echt heel boos haha
maar ze zal nog niet begrijpen dat ik een baby in me buik heb helaas.
ze is echt een lieverdje hoor maar zeker weten een echte meid

ja de kamer hebben we binnen dit is hem geworden

staat alleen nog in dozen want kamertje zelf is nog niet klaar gaan we aankomende week maar eens mee beginnen haha benalleen nog niet over de kleuren uit....

vandaag weer een pretecho gehad :):)

hier lachte die een beetje

het gezichtje

en een booskijkertje hahaha

liefs

Had net gereageerd op je pretecho foto's bij een ander topic, ze zijn echt goed gelukt.Soms zie je van die foto's dat ze net niet willen kijken, zie je al een paar kleine herkenningspuntjes vergelijkbaar met Caitlyn?Of bij papa of mama?

Ja, ik ben helemaal gewend aan het feit dat het een jongetje is, had eerst zo'n schattige meisjesnaam, dat ik daar echt afstand van moest nemen, ha ha!!!
Als wij een 4e meisje hadden gekregen zou ze Lotje gaan heten, vond ik zoooo zoet!!!
Enfin, we hebben een hele leuke (vinden wij) jongensnaam dus komt allemaal goed.
Iedereen zal na de geboorte ongetwijfeld zeggen 'jullie gingen gewoon door voor een jogen he!'...
Wat leuk weer een babietje om je heen!!
Is het het 1e kindje van je broer?
Grappig dat je dochter zo reageerd op de baby!!!!
Zal wat worden straks als je kereltje er is, ze heeft vast een instelling als 'wie er aan mijn broertje komt, heeft met mij te maken!'Ha ha!

Als wij deze week de uitslag hebben gaan we het dus aan onze meiden vertellen, ben erg benieuwd hoe ze reageren!!

Erg mooie babykamer!!!!Tussen welke kleuren twijfel je?
En je hebt nog flink wat weekjes tijd hoor voor het schilderen en inrichten!!!
Maar het kan altijd erger, moest denken aan mijn 1e zwangerschap...ik was 6 januari uitgerekend (2002)  van dochter 1 (Noa), manlief begon met schilderen...met sinterklaas!!!Erg he!!!Vond het vreselijk dat hij het zo uitstelde!!!Had al voorweeen gehad, kind was al ingedaald....Maar hij studeerde nog, naast zijn 60-urige baan  en vandaar schoof hij alles zo voor zich uit...Enfin, in 1 weekend schilderde hij het kamertje, legde op zondagmiddag laminaat erin, en maandagavond zette hij de meibeltjes in elkaar en voila klaar was kees!!!Noa kwam uiteindelijk met 40 weken 3 dagen, 9 januari, dus op zich niet erg veel te laat, had ook niet gemoeten want ik had het niet meer van de zenuwen.Had bijna elke nacht dromen/nachtmerries dat de baby zou komen en dat 't kamertje niet af zou zijn..(Of de baby het niet zou overleven als zijn/haar kamertje nog niet af is!!)Maar 't is toch wel een fijn een rustgevend idee als alles klaar en af is...
Dit keer zijn de kamers bij ons op, hebben 4 slaapkamers, dus baby gaat bij ons op de kamer.En na de zwangerschap gaan we kijken naar een ander koophuis...mits de huizenmarkt weer wat aantrekt....
Enfin, ik draaf door....
Wat ik me nog afvroeg, wanneer was jij ook al weer uitgerekend van Caitlyn?Want ze is geboren op 03-03 toch?Ben je benieuwd wanneer het nu gaat beginnen?
Mijn 2e en 3e zijn allebei zo'n 2 weken eerder gekomen, hoop dat deze man ook eerder komt...
Oke, was weer een lap tekst...zie je zaterdag!!!
(Mocht je een lift nodig hebben van 't station naar LV....zeggen he!)
Groetjes Roos.

Nee, nog niets op de deurmat gevonden.....
Hoop einde van deze week de brief te krijgen, word hier niet goed van....
Hou je op de hoogte!!!
P.S, Had je mijn mailtje nog ontvangen?
Groetjes Roos.

hoi hoi

las net een topic vanje :):)

gefeliciteerd met het geweldige nieuws dat je 20 weken echo super was en een jongentje geweldig ff lekker omschakelen he zullen de meiden geweldig vinden:):)

hoe gaat het verder met je ???

hier gaat het redelijk
moet wel rustig aan doen (wat me heel veel moeite kost)
vorige week een suikertest gedaan bah wat een gore shit zeg moest zowat kotsen man zooo iets smerigs heb ik nog nooit op hahaha....
ook werd mn hb weer getest omdatie op 17maart 6.2 was en nu was hij 5.9 dus nog lager maar ja omdat ik niet tegen de ijzertabletten kan ivm mn darmen enzo moet ik nu veel dingen eten en drinken met ijzer
ook is mn bloeddruk nog steeds erg laag elke keer wat voor de beeb geen kwaad kan en juist goed is maar in combi met mn hb word ik er niet echt actiever op ahha

nou ik hoor je snel meis

liefs

Hoi Patricia!
Hier inderdaad heeeeel blij met de goede gezondheid van ons kereltje!
Gisterochtend bij de verloskundige bleek dat ik ook een lage bloeddruk had.Heb ik nog nooit gehad...Heb altijd een goed bloeddruk gehad, zelfs op 't einde van een zwangerschap.Verloskundige zei me dat ik gewoon ietsje meer zout moest eten, dat was alles.Maar ja, heeft een beetje zout in je pan met aardappels dan voldoende zin?
Eet 's middags wel eens verse fricandeau op brood, zal er dan maar een beetje peper en zout op gooien ofzo...
Bij Lenthe vorig jaar had ik een enorm ijzertekort, moest ook aan de ijzerpillen, ging ook bij mij niet goed, als ik ze slikte hing ik standaard 20 minuten later boven de pot...Nog een andere ijzerpil geprobeerd, maar gign echt niet goed.Toen maar ijzerrijk voedsel gegeten...Bij die ijzerpillen had ik altijd het gevoel alsof ik een lantaarnpaal stond te likken op straat....
Enfin, ik heb nu geen ijzertekort, alleen een lage bloeddruk, maar moet wel eggen dat mijn energie echt niks voorsteld.Als ik 1 dag van alles doe moet ik daar minstens 2 dagen, soms wel 3 van bijkomen...

Wat smerig zeg...hoe zit dat dan precies met die suikertest....Is het een drankje wat je moet drinken...

En wat heb jij met je darmen...Daar schreef je over, mijn darmen zijn ook niet mijn sterkste organen, heb chronische ontsteking in mijn dikke darm:Colitus, zusje van Crohn, maar tijdens een zwangerschap heb ik er geen last van, veel medicijnen slikken maar gelukkig voel ik me nu prima.

Enfin, voordat ik het teveel over mezelf heb....oke, m'n laatste puntje dan...nu 21 weken...voel me nu al een zeekoe...'t Is voor ons natuurlijk niet echt lang geleden dat we zo uitduiden maar kan er niet aan wennen...Straks maar enorm Sonja Bakkeren en sporten....Bleh!!!

He, laatste vraag:Je had het over een vervroegde geboorte datum van jullie mannetje, weet je nu al iets meer?Word dus misschien juli al....
Voel je je verder goed???
Hoop dat het geen belachelijk warme zomer word...zit ik anders weer met mijn gezicht tegen de ventilator aan.....

Ik ga douchen en naar bed, kids zijn de komende dagen vrij, dus morgenochtend staat de wekker voor de verandering eens niet op 07"00 uur.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan