He Patries,
Dankv oor je interesse
a.s Dinsdag verwachten we de brief met de uitslag.
Op zich staat het er goed voor, daar ik telefonisch zou worden benaderd, 2 dagen na de punctie als het Down bleek te zijn, is niet gebeurt, dus nu nog effies en paar daagjes wachten...
Ben nu 18.1 week onderweg.Schiet al aardig op, 1e helft al bijna om, buik is niet meer te verhullen, hoewel de kids nog niks weten, gaan we komende week vertellen, na de uitslag.
Verders, je vroeg hoe ik me voelde.'t Is heel raar, maar als ik bezig ben, bijv. met de kids, naar school brengen, na school naar paardrijden, balletles etc dan voel ik me opperbest, maar als ik het bijv. 's morgens rustig aan doe en lekker op de bank met een boek zit word ik me toch misselijk!!!Echt, dat ik een emmer naast de bank moet zetten...Bah...
Verders hebben wij geloof ik iets gemeen...wij gaan allebei onze 1e zoon krijgen!!!!
Na 3 dochters blijk ik een jongetje in mijn buik te hebben, echt een giller, mijn man uitgelachen:'Jij kan dus toch jongetjes maken!' Ha ha!!!
O, ik kan niet wachten, heb nog niks voor de baby gekocht, moet eerst de uitslag horen en dan gaan we los dacht ik zo!!!
Hoest met jou?Jij moet nog maar 3 maandjes he!!!!
Kamertje al binnen?Je had al een tweelingwagen kan ik me herinneren, leuk weer he rondkijken naar spulletjes.
Hoest met Caitlyn?Kan ze al baby zeggen, ze zijn eigenlijk ook nog zo klein he, misschien heeft ze je buik nog niet door, of betrek je haar daar wel eens bij, bijv. met de verloskundige-bezoekjes???
Nou, ik ga effe eten, manlief heeft gekookt, mama heeft vrij vandaag vond ik maar!
Groetjes Roos.