misschien beetje domme vraag, maar...

Dat word dan flink werken aankomende dagen want ik zit inderdaad zo'n dag of 5 voor de eisprong!
Houd jullie op de hoogte hihi

xx

Dnies,

Spannend he? Maar...euhm, richt je niet teveel op je banner... Een computer kan nooit echt berekenen wanneer je eisprong is, ze nemen het gemiddelde, maar sommige vrouwen zijn juist veel vroeger of later. Begrijp me goed ik wil je niet ontmoedigen, maar ik wil wel eerlijk zijn.

Heel veel  fun de komende tijd met z'n 2tjes ;)  

Liefs Lientje

Hoi Lientje!
Ik heb de banner ook alweer verwijdert want het werkte inderdaad niet echt!
Maar goed ik weet wel dat we de aankomende dagen flink moeten klussen en hopen dat het raak is!

Errug spannend!

X denise

@denise,

je eisprong hangt ook af van de lengte van je cyclus! hoe lang is je cyclus! de vruchtbare dagen die jij noemt, horen normaal gesproken bij een cyclus van 28 dagen! in mijn geval is het al anders. Ik heb cyclussen van 35 dagen en is de eisprong dus ook veel later helaas! wat betekent dat wij vanaf dag 9 t/m ca. 24 om de dag klussen en dat al bijna een jaar haha...helaas nog geen resultaat! dus klussen we vrolijk verder dit jaar!!

hoe lang ben je al bezig??

groetjes

Hoi polleke,
Ik heb een cyclus van 30 dagen, ik ben in Januari gestopt met de pil en was in Maart zwanger, dit is helaas mis gegaan en eind April ben ik gecureteert!
Werd al vrij snel ongestelt, namelijk 10 Juni (mijn laatste menstruatie begon 10 Maart)
en daarna zijn we weer gaan klussen, net pas dus!
Ik hoop dat ik snel zwanger mag worden want lijkt me echt vreselijk elke maand weer die teleurstelling, maar goed we wachten af..

Liefs Denise

Hoi,

Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb. Heb hem nu
deze maand toevallig voor het eerst gevoeld. Maar wij klussen
vanaf dag 8 t/m 20 echt om de dag. Want je weet maar nooit.
Heel veel succes met zwanger worden.

Terug
Bovenaan