Misschien ben ik hier wel voor de laatste keer....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn vriend en ik hebben vandaag afscheid van elkaar genomen
voor een periode van 4 maanden. Zoals de meeste van jullie wel zullen
weten, mijn vriend is militair en vandaag vertrokken voor een half jaar naar
Bosnië. 23 augustus komt hij op verlof en vertekt dan 9 september weer om vervolgens begin november voorgoed thuis te komen. Ik zal hier dus wel minder vaak te vinden zijn.  Maar ik blijf hier  wel komen  om te kijken hoe het met jullie gaat. Misschien kan ik jullie nog wel een blij bericht sturen omdat ik misschien toch nog zwanger ben geworden. Ik moet mijn NOD afwachten op 1 mei dan weten we meer.
Meiden, ik zal altijd voor jullie blijven duimen en ik blijf jullie volgen.

Dikke knuffel van Biaggi

idd wel blijven komen hoor!!!jeetje,lijkt me wel moeilijk.
heel veel sterkte enne hopelijk heeft hij een leuk cadeautje achter gelaten!!

he biaggi,

heel veel sterkte de komende tijd,ik hoop voor je dat je dit keer zwanger mag zijn.anders heel veel geluk de komende tijd en veel sterkte toegewenst.lijkt me heel moeilijk allemaal.

dikke knuffel nathalie

Dank je wel, lieve meiden !!!
Ik heb vannacht zo slecht geslapen, vannacht om 2.00 uur sliep ik nog niet.
Dat heb ik wel vaker als hij op oefening ging voor 2 of 3 weken maar omdat je nu weet dat het 4 maanden duurt voordat hij weer thuis komt, heb ik ook nog  verschrikkelijk liggen huilen. Ik mis hem nu al verschrikkelijk !!!! Maar ik weet, hij is al eens eerder op uitzending geweest, op een gegeven moment ga je je leven weer herinrichten zeg maar. Je gaat de tijd die je anders samen doorbracht nu anders invullen. Tuurlijk heb ik dan nog wel mijn moeilijke momenten maar toch is het dan anders. Het begin is altijd moeilijk. Toen hij de eerste keer weg ging, hadden we goed 2 jaar een relatie. Nu hebben we bijna 7 en een half jaar en zijn inmiddels getrouwd en hopelijk worden we begin volgend jaar papa en mama !!!! Maar goed, ik probeer mij er weer doorheen te slaan.

Ik had net telefoon !!! Hij belde nog even dat ze nu op Eindhoven staan en zo moeten inchecken. Wat heerlijk om zijn stem nog even te horen !!!! Ik zit nu alweer te huilen !!!!   Gelukkig kan ik mijn verhaal bij jullie kwijt !!!! Bedankt meiden !!!!

Dikke knuffel van een beetje verdrietige Biaggi

Hey lieverd,
Hou je sterk he!!!!!!!!!
Bedenk maar zo na dit jaar gaat hij nooit meer weg..........ik zou hem vastnagelen hahahaha.....
Mischien ben je wel zwanger???heb je al symptomen??? en als hij dan terug komt dan is het nog even wachten en zijn jullie voorgoed met z`n drieen, heb je altijd iemand bij je.

Sterkte,

Groetjes Mirella

meid, ik hoop dat je niet ongi wordt, en je vriend lekker kan verassen
mijn nod is tussen 1-5 mei.

hou ons op de hoogte he

groeten nathalie

Hoi Biaggi

ik zal voor je .
heel veel sterkte

groetjes schorpioen27

Hoihoi,
Heel veel sterkte de komende maanden, hoor! Wat een lange tijd zonder mannetje, zeg!Hoop voor je dat het gelukt is deze keer! Zou wel erg welkom zijn, he?
Hou ons op de hoogte!
Veel liefs, Miran

Terug
Bovenaan