Misschien ben ik hier wel voor de laatste keer....

Hoi meissie!

Wat ontzettend vervelend dat je het zolang zonder je mannetje moet doen. Ik hoop dat je de tijd een beetje leuk doorkomt. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als je zwanger bent, ben je toch niet helemaal alleen...

Mijn man gaat ook zowat iedere week naar het buitenland, maar hij komt dan na een dag of 4 weer terug. Daar klaag ik weleens over, maar als ik dan jou verhaal lees... Sterkte hoor de komende maanden en natuurlijk ook de komende dagen als je je NOD hebt. Duim voor je dat het raak is!!!

Veel liefs Bloempje

He Biaggi,

Ik lees je berichtje nu pas, ben een aantal dagen niet hierzo geweest.
Je zult je vriend inderdaad wel heel erg missen zeg, lijkt me niet nix 4 maanden zonder elkaar. Het lijkt een eeuwigheid en toch is het weer zo november!   De tijd vliegt de laatste tijd voorbij.
Ik hoop dat je hier toch wel een beetje blijft kletsen.
Als je je eenzaam voelt kom je hier maar kletsen.

Dikke knuffel van Anne

Hoi Biaggi,
Toen ik je berichtje las, kreeg ik tranen in mijn ogen.... Ik weet een klein beetje hoe je je voelt. Mijn vriend is ook millitiar en is afgelopen zomer naar Iraq geweest. Hij zit bij een speciale eenheid en weet vaak pas kort van te voren wanneer hij vertrekt. Eind augustus kwam hij terug en er werd van hem verwacht om in november weer te gaan.... Uiteindelijk heeft hij voor een half jaar uitstel gekregen.... pfff. In zoverre kan ik met je mee praten..., maar ik ben pas 2 maanden gestopt met de pil....Ik hoop voor je dat de komende tijd heel erg snel gaat en dat je hem weer snel ziet en voelt!!

Succes!
Piep

ps heb je een webcam? Waarschijnlijk hebben ze op het kamp verschillende internet-ruimtes, dan kan je elkaar toch een beetje zien.
ps 2 ik duim voor je (1/5)!

Terug
Bovenaan