misschien een hele stomme vraag

A

Anoniem

Guest

Maar Yari wil bijna geen fles meer drinken ( was niet erg volgens cb) dus wil ik m smorgens bambix gaan geven. Maar nu is mijn vraag waar maak ik dat mee klaar?? Met gewone halfvolle melk of kan dat ook met opvolgmelk?

Help!! haha want meneer is de fles zat en kreeg er nog maar 2 en kreeg tussen de middag al halfvolle melk (gaat er goed in) en om ongeveer 4u niks mee alleen tussen door fruit en roosvicee.

Ook wil ik graag weten of er mensen zijn die het pyamapapje gebruiken en hoe dat bevalt?

Bedankt voor de hulp.

xx Elly

Halfvolle melk??
Ik geef altijd gewoon normale opvolgmelk en doe daar een paar schepjes bambix door. Ik geef nooit "normale" koemelk, hoogstens water, thee of diksap..

Esmé mv Kay

Ja ik heb het met de kinderarts overlegd en die zei dat t prima kon omdat Yari dan makkelijker zijn brood eet. Vandaar de halfvolle melk.

xx Elly

Yoëll dronk vorige week ook zn flessen niet en heb hem uit mijn beker (halfvolle melk) laten drinken. Dat slokte er achter mekaar in.
Helaas was het maar een week, want van het weekend moest hij het niet meer. Weer opvolgmelk gemaakt en hij drinkt weer, niet van harte, maar er gaat zo'n 100cc in na zn brood

Pauline

Joh?.. wist niet dat dat mocht! Weten we dat ook weer...
toch handig zo'n forum..

Esmé mv Kay

Ik maak ook de pap gewoon van opvolgmelk. Heel af en toe krijgt Sem een pyamapapje en hier bevalt het goed. Meneer drinkt het met gemak helemaal op.

Groetjes Cindy mv Sem

Dean krijgt af en toe een pyamapapje en vindt het heerlijk.
Tussen de middag krijgt hij bambix (180 cc opvolgmelk en 9 eetl. bambix). Dean vindt het super lekker.

Groetjes,
Nelly.

Dean krijgt trouwens 7 granen bambix (7 mnd). Daar doe ik ook nog een schepje vanille rijdstebloem in voor de smaak.

Terug
Bovenaan