misschien een hele stomme vraag

Succes emt de pap, Tess wil het echt niet. Ook flesjes melk zijn een probleem. Gewone melk ook... het kind houdt gewoon niet van melk  Daar moet ik me maar bij neerleggen en het flesje in de morgen zo lang mogelijk blijven geven.

O ja als je geen flesvoeding meer geeft moet je wel vit.D gaan geven. Had ik eerst ook niet meer aan gedacht tot ik het weer ergens zag staan. Die vind Tess super, ik geef de pilletjes en ze zit er altijd al op te wachten!

Succes, Nanda mv Tess

PS. Ook pyamapapjes vind ze niet lekker, die gingen alleen toen ze lekker lag te slapen

Stomme vragen bestaan hier niet trouwens!!

Ik geef Marit savonds pyamapapje en smorgens een fles opvolgmelk zonder pap, want die drinkt ze niet uit de fles. Dan gaan we beneden een broodje eten (wat ze trouwens af en toe totaal niet wil) Smiddags krijgt ze een bord pap (bambix melkpap met appel) en tussendoor nog een half boterhammetje maar die gaat niet echt op.

Stomme vragen bestaan idd niet!

Tessa lust geen pyamapapjes. Ze krijgt s'ochtends bambix die ik aanmaak met opvolgmelk (180 ml water en 6 schepjes friso) Ben begonnen met bambix groeipap fijne granen en als dat pak op is gaan we door met bambix groeipap licht volkoren. De pap geef ik in een (hele goedkope) open tuitbeker, binnen 2 minuten is die beker leeg! De rest wat er niet in paste geef ik nog met een lepel!

groet,

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Pap gaat er hier prima in. De gewone pap inderdaad met een beetje vanillesmaak.
En dat pyama papje is ook een succes, maar hij krijgt het eigenlijk nooit.
Savonds is 1 zo'n pakje te weinig, en sochtens krijgt ie gewoon zelfgemengt goedje.
En dat van die halfvolle melk wist ik ook niet. Misschien lust ie dat ook wel.
Liefs Nelleke

Skip vindt het pyjamapapje heerlijk. Wat hij trouwens ook erg lekker vindt is babymuesli. Daar zitten ook nootjes en stukjes fruit in, heel fijn hoor.
Er wordt geadviseerd om dit vanaf 10 maanden te geven al staat er wel vanaf 8 maanden op het pak.
Ik maak de bambix en babymuesli aan met opvolgmelk.

Terug
Bovenaan