misschien een rare vraag???

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
ik ben dinsdag na precies 28dagen ongesteld geworden maar het blijft maar super donkerbruin en niet rood nu al 3dagen,heb ik echt normaal nooit,heeft er iemand ervaring mee of weet wat dat kan zijn,want hoop toch wel over 2dagen er vanaf te zijn want ben normaal altijd rond de 5dagen ongesteld....
wie kan me helpen???
alvast bedankt
groetjes mier

hi mier,

dat heb ik nu ook. ik ben begin arpil gestopt met de pil en woensdag na 26 dagen ongesteld geworden maar bij mij blijft het ook bruinig en zet het niet echt door.
ik weet niet hoe lang jij al van de pil af bent maar ik dacht dat het daar aan lag.
sorry dat ik niet echt een oplossing voor je heb maar je bent niet  de  enigste die het heeft.
groetjes nimfje  

hoi nimfje,
is dit jou eerste dat je ongesteld moet worden nadat je met de pil ben gestopt?
groetjes mier

hi mier,
ja voor mij wel. ik dacht dus zelf dat het daar aanlag. dat alles weer normaal opgang moest komen enzo. maar voor jouw dus niet?
groetjes nimfje

hoi nimfje,
voor ons gaan we hierna voor de 4e ronde.
het is idd dat het niet goed doorzet,het is donkerbruin tegen zwart aan!!!en geen rood te zien.ik ben ook niet erg ongesteld als normaal.
het zal misschien wel mee te maken dat ik 11 jaar aan de pil heb gezeten.
groetjes mier

was je de vorige keer dan wel "gewoon" ongesteld?
zelf ben ik ruim 14 jaar aan de pil geweest. maar ik weet niet of het echt veel uit maakt hoelang je de pil hebt geslikt.
groetjes nimfje  

vorige was het wel gewoon rood na anderhalve dag en nu zit ik al op dag 3,en jij op dag 2 toch?wat zit het lichaam toch raar inelkaar zeg...
groetjes

ja ik zit nu op twee en een halve dag . en ja ik ben ben nog maar net gestopt maar ik word er nu al gek van me zelf en mijn eigen lijf. elk krampje en vage misselijkheid en gespannen borsten merk ik nu op terwijl me dat soort dingen echt niet opvielen toen ik nog aan de pil was.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan